حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2671×
تحول در حوزه بانوان مستلزم کار جمعی است
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
شناسه : 22278
بازدید 130
3
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تأکید کرد: دغدغه‌ام این است که با کمک بانوان فعال فرهنگی استان هرمزگان یک تحول در حوزه بانوان ایجاد شود و تحقق این امر مهم مستلزم روحیه کار جمعی است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در نشست شورای بانوان فعال فرهنگی به مراسم جشن در روستای دودر از توابع شهرستان سیریک به عنوان نمونه بارز کار جمعی اشاره کرد و گفت: برگزاری چنین مراسم با شکوهی در این روستا نشان داد که کارهای جمعی همراه با برنامه‌ریزی و جدیت خروجی مناسبی دارد.

وی افزود: این مراسم که با شور و نشاط خاصی برگزار شد، پشتوانه مردمی داشت لذا نقش مردم و خیرین در تمامی زمینه‌ها به ویژه فرهنگی مثمر ثمر خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تأکید کرد: دغدغه‌ام این است که با کمک بانوان فعال فرهنگی استان هرمزگان یک تحول در حوزه بانوان ایجاد شود . تحقق این امر مهم مستلزم روحیه کار جمعی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی همچنین تصریح کرد: برای ایجاد تحول در حوزه بانوان ابتدا باید در حوزه بانوان، هدف جزیی و کلان برای سال آینده مشخص شود تا از این رهگذر در راستای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده تلاش کنیم.

وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل، تشکل‌هایی با هدف روشنگری و همچنین خدمات‌رسانی به مردم ایجاد شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تأکید بر اینکه در کارهای جمعی، نیازمند هم‌افزایی هستیم، افزود: عملیات‌ها باید منسجم و همراه با خروجی مناسب باشد تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی با بیان اینکه تدبیر شورای بانوان باید حفظ هویت هر سازمان باشد، گفت: این شورا برای ایجاد تحول در حوزه بانوان باید دلسوز و دغدغه‌مند باشند.

وی در پایان تأکید کرد: شورای بانوان باید جلسات را هفتگی یا ماهیانه برگزار گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.