حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2671×
بنیاد ملی نوجوان کنشگران جهاد تبیین تربیت می‌کند
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
شناسه : 19432
بازدید 93
6
معاون بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور: معاون بنیاد ملی نوجوان با اشاره به رسالت این بنیاد گفت: بنیاد ملی نوجوان در تلاش است تا نوجوانان را کنشگران میدان تربیت کرده تا در عرصه روایتگری به جهاد تبیین بپردازند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام محمدصادق آقاجانی معاون بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور در جلسه با مدیران قرارگاه نوجوانی استان هرمزگان با بیان اینکه بنیاد ملی نوجوان در سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی شده است، اظهار کرد: بنیاد ملی نوجوانان چهار معاونت پسران نوجوان، دختران نوجوان، راهبران نوجوان و مدارس و فرهنگیان دارد که در عرصه نوجوان فعالیت می‌کنند.

معاون بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: بنیاد ملی نوجوان در تلاش است تا نوجوانان را کنشگران میدان تربیت کرده تا در عرصه روایتگری به جهاد تبیین بپردازند.

حجت‌الاسلام آقاجانی ادامه داد: این تشکل که در سراسر کشور درحال شکل‌گیری است به دنبال توانمندسازی نوجوانان در عرصه جهاد تبیین است که پس از تشکیل و راه‌اندازی، در اختیار مدیر قرارگاه استان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: اگر هر استان ۲۰ گروه پنج نفره داشته باشد یک رویداد ۱۵۰ نفره برگزار می‌کند در نهایت بعد از ارزیابی کار، در اختیار مدیر قرارگاه قرار می‌گیرد که در ادامه، کار را با این ۱۵ گروه در استان به پیش ببرد.

معاون بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: توانمندسازی بیشتر و انتشار آثار این گروه‌ها در رسانه ملی و فضای مجازی به عهده خود بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت‌الاسلام آقاجانی خاطرنشان کرد: مدیر قرارگاه هم با توجه به کارهایی که در استان با این گروه‌ها می‌تواند انجام دهد فعالیت‌ می‌کند و توانمندسازی بیشتر گروه‌ها با اعزام اساتید و ارسال بسته‌های آموزشی بر عهده خود بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور است که در ادامه این گروه‌ها بعنوان بازوهای گفتمان جهاد تبیین در قالب هنر و رسانه کارها را انجام می‌دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.