حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
بسیج نشان از جایگاه والا و اهمیت این نهاد مردمی بی منت است که یادآور از جان گذشتی های فرزندان برومند، شجاع و غیور ایران اسلامی است
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۴۴
شناسه : 6414
بازدید 144
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک به مناسبت هفته ی بسیج گفت رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک به مناسبت هفته ی بسیج گفت: بسیج نشان از جایگاه والا و اهمیت این نهاد مردمی بی منت است که یادآور از جان گذشتی های فرزندان برومند، شجاع و غیور ایران اسلامی است که در طول عمر با عزت این نهاد همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده اند.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سیریک ، حجت الاسلام میثم سالاری  رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک با اشاره به  هفته ی بسیج گفت: هفته بسیج یادآور فداکاری و از خودگذشتگی‌های غیور مردان و رزمندگان دلاور و مومنی است که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و ملی در برابر دشمن بعثی ایستادند و مقاومت و پایداری را به تاسی از امام شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) معنای دوباره‌ای بخشیدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک افزود: تفکر بسیجی با الهام از مکتب فکری حضرت امام خمینی(ره) و در راستای منویات مقام معظم رهبری برای ایفای نقش همیشگی می‌بایست در عرصه‌های مختلف فرهنگی،علمی و اجتماعی با جلب نظر مردم مداومت داشته باشد.

وی اشاره کرد: پایداری و استقامت بسیجیان سلحشور در دفاع از ارزش‌های نظام مقدس اسلامی، شایسته تجلیل و تقدیر است و سالروز تاسیس بسیج مستضعفان، بهانه ای برای پاسداشت این رشادت ها و دلاوری ها است.

سالاری تاکید کرد: اگر تفکر بسیجی در کشور حاکم نبود، به طور قطع پیروزی‌ها به دست نمی‌آمد، افزود: تفکر بسیجی همان تفکر جهادی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز سخت به تفکر بسیجی، تفکر مقاومت، سلحشوری و پایمردی نیازمند هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک بیان کرد: در شرایطی که شیوع کرونا برخی از مجالس مذهبی را تحت تاثیر قرار داده به نظر می‌رسد فضای مجازی و دسترسی سهل به معارف دینی شرایط را فراهم کرده تا هر جا و در هر زمان در چنین روری از ابعاد شخصیتی و زندگی این بزرگوار درس بیاموزیم و در زندگی خود به کار بگیریم. ائمه اطهار (ع) فرمودند به گونه‌ای باشیم تا وقتی دیگران ما را دیدند ببینند پرورش یافتگان آنها هستیم و مایه زینت آنها باشیم.

وی تصریح کرد: روحیه و تفکر بسیجی بیش از 40 سال است که آمریکا و دیگر دشمنان را از انقلاب دور نگه داشته و اجازه ضربه زدن به اسلام و انقلاب را به دشمنان نداده است.

سالاری در پایان گفت: دوام ارتقای سطح معرفتی و ایمانی، تقوا و اخلاق رفتاری، معنویت و اخلاص، بصیرت، مجاهدت و پیشگامی در عرصه حضور به موقع در صحنه‌های سرنوشت ساز فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی، دفاعی، عمرانی، علم و فناوری و خدماتی از ویژگی‌های بسیج عزیز می‌باشد .

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.