حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
بزرگداشت روز دانش‌آموز اعلام پایبندی به انقلاب است
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۲۹
شناسه : 5486
بازدید 286
8
امام جمعه موقت شهرستان سیریک در مراسم نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدرسه ام السلمه شهر سیریک گفت : بزرگداشت روز دانش‌آموز اعلام پایبندی به انقلاب است.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سیریک،در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان سیریک و بصورت نمادین در مدرسه ام سلمه شهر بندر سیریک با حضور امام جمعه موقت شهرستان ،فرماندار شهرستان سیریک ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ،مدیر آموزش و پرورس و جمعی از مسئولان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی نواخته شد.

حجت الاسلام احمد خلیلی امام جمعه موقت شهرستان گفت: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، پایبندی به آرمان ها و ارزش هایی است که دانش آموزان سال ۵۷ برای آن مقابل رژیم فاسد پهلوی ایستادند و با هدف احقاق حق و اعتلای اسلام به میدان آمدند.

امام جمعه موقت شهرستان سیریک افزود : : تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که بعدها روز دانش‌آموز نام گرفت و در نهایت تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که امام خمینی(ره) از این اتفاقات به‌عنوان انقلاب دوم نام بردند؛ به‌عنوان سه حادثه مهم تاریخی مطرح در تقویم کشورمان ثبت شده است.

وی تصریح کرد: حضور در مراسم گرامیداشت روز دانش آموز به معنای اعلام انزجار از استکبار جهانی است که سال ها قبل از سال۳۲ دشمنی خود را با ملت بزرگ ایران آغاز کرده بود.

امام جمعه موقت شهرستان سیریک  تاکید کرد: برخی تصور می کنند دشمنی آمریکا با ایران با تسخیر لانه جاسوسی شروع شد در حالیکه چپاولگران و زورگویان عالم هر جا منفعتی داشته باشند با تعدی و چپاول آن را برای خود مصادره می کنند.

فرماندار شهرستان سیریک نیز در این آئین گفت : روز ۱۳ آبان و این ایام صرفاً رویدادهای تاریخی نیست، بلکه جریانی است که به پیروزی و استمرار انقلاب کمک کرده است.

احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک افزود:هدف از نواخته شدن این زنگ در مدارس آشنایی دانش آموزان با اهمیت روز۱۳ آبان، مفهوم استکبار، دلیل مبارزه با استکبار و نقش بصیرت و هوشیاری در جلوگیری از اقدامات مستکبرانه و نه گفتن به تحریم های ظالمانه آمریکا از نگاه نسل چهارمی های انقلاب اسلامی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.