حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2676×
برگزاری مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در شهرستان بندرلنگه
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
شناسه : 13844
بازدید 124
4
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه خبر داد: سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه، از برگزاری مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام جعفر صادق (ع) بندرکنگ خبر داد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حلافی منبع : روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، مراسم سومین سالگرد مراسم شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی(رحمة اللّه علیه) با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، فرماندار ،امام جمعه موقت شهرستان ،نماینده محترم ولی فقیه در سپاه ، نماینده محترم ولی فقیه در اموراهل سنت،مدیر حوزه علمیه آل البیت (ع)، فرمانده سپاه شهرستان، روحانیون جهادی و امامان جماعت شیعه و سنی و مردم ولایی شهرستان در مسجد امام جعفرصادق علیه السلام شهر تاریخی بندرکنگ برگزار شد.

در این مراسم عالم شهر بندرلنگه سید محمدجواد رکنی به ایراد سخنرانی پرداختند.

وی در این مراسم اظهار داشتند:شهید سلیمانی الگویی کم نظیر برای همه آزادمردان عالم است. شهید سلیمانی با همت و تلاش فوق العاده ای که داشت در میدان کمک رسانی به نیازمندان خادم مردم و در میدان مبارزه با استکبار و تأمین امنیت، مدافع مردم بود و در راه خدمت و دفاع از میهمن اسلامی شبانه روز فعالیت داشت و خستگی ناپذیر بود.

وی در ادامه گفت: ایمان و اتکاء به خداوند متعال و عشق و علاقه به ائمه اطهار علیهم السلام در وجودش موج میزد و در سنگر عبادت، از عابدترین انسان ها به شمار می رفت. از جمله ویژگیهای بارز سردار سلیمانی اخلاص ایشان بود که هر کار و فعالیتی که در میدان های مختلف انجام میداد رضایت خداوند را مدنظر قرار میداد و به هیچ وجه اهل تظاهر نبود.اخلاص کم نظیر سردار سلیمانی باعث شد در طول عمرش مورد علاقه و محبوب تمام اقشار مردم باشد و همچنین خلوص نیت سبب شد تا عاقبتش ختم به شهادت شود.

ایشان در پایان گفت: دشمن گمان میکرد با شهادت ایشان یاد و نامش فراموش خواهد شد ولی همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی ترس دارد به همین دلیل است که امروز حتی از عکس شهید عزیز و محبوب ما نیز ترس داشته و اجازه دیدن تصویرش را هم نمیدهند. شهید سلیمانی و مکتبش باید برای تمام مسئولین نظام اسلامی درس و الگو باشد و همه با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار از کار و تلاش خالصانه دریغ نکنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.