حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
برگزاری سلسله نشست های بصیرتی جهاد تبیین در جاسک
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
شناسه : 10014
بازدید 89
13
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرجاسک از برگزاری سلسه نشست های جهاد تبیین خبر داد و گفت: دهه فجر الگو و فرصت مناسبی برای بیان ویژگی های جهاد تبیین و دستاوردهای با ارزش نظام جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته  است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي هرمزگان؛ حجت الاسلام محمدصحرانشین،رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرجاسک،یکشنبه 17 بهمن ماه جاری، طی گفتگویی با  اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و بهار 43 سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از برگزاری سلسه نشست های جهاد تبیین خبر داد و افزود: دهه فجر الگو و فرصت مناسبی برای بیان ویژگی های جهاد تبیین و دستاوردهای با ارزش نظام جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته  است.

وی در اهمییت مضاعف جهاد تبیین اظهار داشت: اینکه جهاد تبیین از مهمترین وظایف انبیاء و سیره اهل بیت(ع) بوده و حفظ حضور مردم در صحنه ،مقابله با فتنه ها ،عملیاتی شدن ارزش ها و باورها و مطالبه گری و کمک به حل مشکلات از موارد اهمییت جهاد تبیین است.

حجت الاسلام صحرانشین همچنین گفت: اعتقاد به اسلام ناب محمدی(ص) و مقابله با اسلام آمریکایی و متحجرانه، اعتقاد به امداد و نصرت الهی، اعتقاد به قیام محرومان، اعتقاد به اراده و کمک‌های مردمی، نه شرقی و نه غربی و نیز عدم وابستگی به بیگانگان از جمله اصول بسیار مهم انقلاب اسلامی است که باید به آنها عمل شود تا مسیر نظام اسلامی با صلابت راه خود را ادامه دهد.

وی با بیان اینکه هر گونه ایجاد زاویه و انحراف در مسیر صحیح انقلاب اسلامی جزو نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام است، تصریح کرد: تبیین و تشریح اصول انقلاب اسلامی از مأموریت‌های ویژه و مهم دستگاه‌های فرهنگی و سیاسی ،انقلابیون  و مردم است و امروز که دشمنان اسلام و انقلاب،جنگ نرم تمام عیاری را  علیه ایران آغاز  کرده‌اند راه مقابله با این هجمه‌ها، اتحاد ،همدلی و همبستگی همه اقشار جامعه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در پایان وظیفه نسل کنونی انقلاب را بسیار سنگین و مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت: نسل نو، وظیفه‌ ای سنگین تر از جوانان اوایل انقلاب بر دوش دارند، چراکه دشمن با ناتوی فرهنگی و جنگ‌های ترکیبی اقتصادی به دشمنی با ملت ایران برخاسته‌ و حفظ انقلاب  در این برهه حساس و گسترش آن در اقصی نقاط جهان کاری مهم و ضرورتی انکارناپذیر در عصر مدرنیته محسوب می شود.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.