حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
برگزاری دوره تخصصی ممتحن حفظ قرآن در بندرعباس
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
شناسه : 20113
بازدید 96
8
کارشناس آموزش دارالقرآن الکریم هرمزگان خبر داد: کارشناس آموزش دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان از برگزاری دوره تخصصی ممتحنه حفظ قرآن کریم در بندرعباس خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، خدیجه شهسواری کارشناس آموزش دارالقرآن‌الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان در حاشیه دوره تخصصی تربیت ممتحن حفظ قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این دوره با همکاری موسسه قرآنی ولیعصر در روز پنجشنبه و جمعه چهارم و پنجم آبان ماه سال جاری برگزار شد.

وی افزود: این دوره با حضور محمدمهدی بحرالعلوم استاد برجسته کشوری و با هدف تأمین و تربیت نیروهای متخصص و کارآمد قرآنی مورد نیاز استان هرمزگان برگزار شد.

کارشناس آموزش دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین اضافه کرد: امید است این نیروهای متخصص حفظ قرآن بتوانند تعامل خوبی را با این نهاد قرآنی در استان داشته باشند.

شهسواری ادامه داد: حافظان شرکت‌کننده در این دوره تخصصی بایستی در وهله نخست، حافظ کل قرآن کریم و دارای مدرک تحصیلی دیپلم باشند، همچنین حافظانی که دوره‌های گذشته در طرح اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم که به صورت سراسری در کل کشور برگزار می‌شود حضور یافته‌ و حد نصاب نمره کسب کرده و موفق به کسب مدرک درجه سه تخصصی قرآن کریم شده‌اند در اولویت کاری قرار گرفته شده‌اند که توانسته‌اند در این دوره تخصصی شرکت نمایند و تعامل اصلی را ا مجموعه دارالقرآن الکریم استان داشته باشند.

وی همچنین اذعان داشت: شرکت‌کنندگان در دوره تخصصی تربیت ممتحنه حفظ قرآن کریم پس از فراگیری و اتمام دو دوره آموزش اصلی با حضور استاد بحرالعلوم، در آزمون حضوری شرکت کرده و افرادی که موفق به کسب نمره حد نصاب شوند می‌توانند مدرک تخصصی تربیت ممتحنه حفظ قرآن کریم از سوی سازمان دارالقرآن الکریم کشور دریافت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.