حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
برگزاری جشن تکلیف ویژه دانش آموزان در بشاگرد
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
شناسه : 8043
بازدید 383
22
آئین نمادین جشن بزرگ عبادت ویژه دانش آموزان دختر پایه سوم در حسینیه حضرت ولیعصر(عج) روستای بهتیش برگزار شد و دانش آموزان سن تکلیف خود را طی آیینی ویژه جشن گرفتند.
ارسال توسط : نویسنده : علیرضا زارعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بشاگرد، دانش آموزان دختر مقطع سوم ابتدایی شهرستان بشاگردطی مراسمی و در فضای روحانی رسیدن به سن عبادت خدای متعال و انجام اعمال و تکالیف الهی را جشن گرفتند.

در این آیین معنوی تربیتی، دانش آموزان پایه سوم ابتدایی مدارس شهید محمد منتظری گازن بز ، مسلم بن عوسجه کونک ، شهید مصطفی خمینی شهر ، بلال حبشی بهتیش ، خیبر ملکن ، بینش تنبان احمد در حسینیه حضرت ولعصر(عج) روستای بهتیش با قرائت سوگند نامه، با خدای خود پیمان بستند تا با عمل به واجبات دینی و دوری از محرمات به فرامین خداوند بزرگ عمل نموده و همیشه قدردان نعمت های الهی باشند.

حجت الاسلام فردوسی روحانی مستقردر روستای بهتیش ، در این مراسم از جشن تکلیف به عنوان شروع دوره جدید در زندگی برای فرد دانست و گفت: از این به بعد فرد متکلف باید تکالیف الهی را انجام دهد تا با انجام آن به سعادت دنیوی و اخروی دست یابد.

وی در این مراسم معنوی با قدردانی از برپا کنندگان این جشن گفت: جشن تکلیف معرف حصول توانایی های جسمی و روحی جهت دریافت ماموریت الهی در رسیدن به سعادت و کمال است.

در پایان این مراسم دانش آموزان به خاطر شکر گزاری از درگاه باریتعالی ۲ رکعت نماز شکر هم بجای آوردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.