حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
برگزاری تجمع بزرگ قاسم بن الحسن(ع) در قشم
۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
شناسه : 17989
بازدید 60
4
حجت‌الاسلام کاظمی خبر داد:

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی رئیس تبلیغات اسلامی قشم در تشریح این خبر گفت: به مناسبت ششم محرم و در سوگ شهات حضرت قاسم (ع) با عنوان «احلی من العسل» با حضور نوجوانان عاشورایی در محل امامزاده سید مظفر(ع) قشم برگزار می‌شود. وی افزود: مجلس عزای حضرت […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی رئیس تبلیغات اسلامی قشم در تشریح این خبر گفت: به مناسبت ششم محرم و در سوگ شهات حضرت قاسم (ع) با عنوان «احلی من العسل» با حضور نوجوانان عاشورایی در محل امامزاده سید مظفر(ع) قشم برگزار می‌شود.

وی افزود: مجلس عزای حضرت قاسم (ع) مجلسی بسیار باعظمت است چون مجلس بزرگداشت کسی است که هم خودش شهید است و هم پدرش و هم پدربزرگش همگی شهید هستند.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم گفت: در واقعه عاشورا در کنار افراد پا به سن گذاشته و محاسن سفید، نوجوانانی چون عبدالله بن حسن (ع) و قاسم بن حسن (ع) را می‌بینیم که اگر چه به سن تکلیف نرسیده‌اند اما بزرگ مردان تاریخ هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی با اشاره به ویژگی‌های مهم حضرت قاسم (ع) گفت: شجاعت، معاد باوری و باور به سرای ابدی و ولایت پذیری و ولایتمداری سه درس مهم و بزرگی است که باید از حضرت قاسم (ع) آموخت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.