حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2671×
بازدید بانوان فعال فرهنگی هرمزگان از نمایشگاه جامعه‌پرداز بنیاد هدایت در جمکران
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
شناسه : 21624
بازدید 67
3
بانوان فعال فرهنگی استان هرمزگان از نمایشگاه جامعه‌پرداز بنیاد هدایت در جمکران بازدید کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، بانوان فعال فرهنگی استان هرمزگان در یک اردوی فرهنگی که به همت این اداره کل برگزار شد، در نمایشگاه جامعه پرداز که در محل مسجد جمکران درحال برگزاری است بازدید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی حسینی در حاشیه این بازدید به تشریح دالان های مختلف این نمایشگاه پرداخت.

وی در دالان مربوط به واقعه غدیر گفت: عید غدیر عیدالله اکبر یاد کرد و گفت: مسئله بسیار مهم در مورد غدیر، ترویج امامت ضروری است.

وی افزود: در روز غدیر، مدل حکمرانی اسلامی معرفی شده است مردمی بودن، مظلوم نبودن، اشرافی نبودن و … از ویژگی‌های مدل حکمرانی اسلامی است.

دبیر راهیان جنوب شرق کشور سپس ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه در خطبه فدکیه بیان کرده است اگر مدل حکمرانی امام علی علیه السلام را از دست دهید جامعه دچار انحراف می‌شود و همین اتفاق رخ داد.

در حاشیه نمایشگاه جامعه‌پرداز، بانوان از نمایشگاه «مسجد جامعه‌پرداز» که با هدف ارائه فناوری نرم جامعه‌پردازی ولایی با محوریت مساجد در محل مسجد جمکران دایر شده بود نیز بازدید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی همچنین در جمع بانوان به تشریح اهداف نمایشگاه و نقش کارکردی مسجد در زمینه‌های مختلف پرداخت.

وی افزود: فرایند حل مسئله یک فرایند ۱۱ مرحله‌ای اعم از شناسایی معضلات بر اساس جهت‌گیری تمدنی، اولویت‌بندی معضلات، ریشه‌یابی منتخب با ابزار چندچرا، ترسیم وضع مطلوب، ظرفیت شناسی، راه‌حل یابی، انتخاب بهترین راه‌حل، برنامه‌ریزی اقدام، اقدام میدانی، بازخورد گیری، گزارش و تبیین میدانی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.