حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
ایام الله دهه فجر یادآور بزرگترین رویداد تاریخی برای ملت ایران است
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۷:۵۶
شناسه : 8158
بازدید 146
5
رییس اداره تبلیغات اسلامی سیریک ؛ حجت الاسلام میثم سالاری رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک در پیامی به مناسبت ایام الله دهه فجرگفت : انقلاب اسلامی ایران بیشترین تاثیر را بر حرکت های مردمی و آزادیخواه گذاشته و به یک الگو تبدیل شده است.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سیریک ، حجت الاسلام میثم سالاری  رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک با اشاره به آغاز ایام الله دهه فجر گفت: منشأ تفکرات امام خمینی (ره) برگرفته از اندیشه والای مولای متقیان حضرت علی (ع) بود، و ایشان همیشه در صحبت هایشان، از عدالت اجتماعی و حرمت انسانی سخن گفته و از مستضعفین حمایت می کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک در ادامه تصریح  کرد: حضرت امام خمینی(ره) در تمام زندگی خود، هیچ وقت در تلاش برای کسب منافع مادی نبود، و هیچ سرمایه مادی برای خود ذخیره ننمود، لذا اینچنین است که امام خمینی(ره) اندیشه اسلامی و تفکر اسلامی کامل داشته و همین عوامل باعث گردید که امام بتواند بزرگترین الگو برای آزادی خواهان جهان شود.

حجت الاسلام سالاری افزود: اگر دقت شود، تحولات و صداهای آزادی خواهی که در کشور های اسلامی، به وجود آمده است، نشات گرفته از تفکرات امام خمینی(ره) وآیت الله العظمی امام خامنه ای (زید عزه الشریف) می باشد و از سویی هم دهه فجر، یادآور تفکر و اندیشه ای است که مسلمانان ومستضعفین جهان، از آن الهام گرفته و میگیرند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: امام خمینی آنچنان پایه های تفکر اسلامی را در میان ملت ایران و برخی کشور های دیگر مستحکم نموده است که فشار های کشور هایی غربی، هیج وقت این پایه های استوار دینی راٰ متزلزل نمی کند.

سالاری در ادامه بیان کرد: ایام الله دهه فجر هرسال، یادآور بزرگترین رویداد تاریخی قرن بیستم برای ملت ایران است که در طول قرن ها از دستیابی به ابتدایی ترین حقوق خود محروم مانده بود و همواره و به هر بهانه ای مورد ظلم شاهان و حکام خودکامه در ادوار مختلف قرار می گرفتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک در آخر افزود: برای رسیدن به این اهداف خون‌ها وجان‌ها داده‌ایم و چه انسان‌هایی در این وادی فدا کرده‌ایم و باید بدانیم این انقلاب و این عزت و سربلندی آسان بدست نیامده است و اکنون نوبت آنان است که همانند قهرمانان گذشته ازاین رسالت دفاع کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.