حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
بازی های ایرانی باید راوی مناسبی برای فرهنگ دینی و ایرانی باشد
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
شناسه : 15124
بازدید 57
1
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: بازی های ایرانی باید راوی مناسبی برای مسائل تاریخی و رسوم فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی باشد.
ارسال توسط :
پ
پ


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام حقانی ضمن قدردانی از فعالیتهای موثر جوانان خودجوش و انقلابی در ساخت بازی های رایانه ای دوره پیشرفته بازی سازی استان هرمزگان اظهار داشت: اگر بخواهیم فرهنگ دینی و ایرانی را به دنیا عرضه کنیم باید بتوانیم از داشته های خودمان در حوزه رسانه به خوبی استفاده کنیم و این مهم جزء با شناخت دقیق و مددجوئی از خلاقیت جوانان امکان پذیر نیست.

وی افزود: اگر بخواهیم فرهنگ اصیل ایرانی به یک جریان ماندگار تبدیل و گسترش بایستی پژوهش کافی برای تولید اثری که به کفایت و درستی معرف هویت فرهنگی بدل شود صورت پذیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: انیمیشن و بازی های ایرانی باید راوی مناسبی برای مسائل تاریخی، تمدنی و آداب و رسوم فرهنگ ایرانی اسلامی باشد اما در حال حاضر به نوعی منجر به فرار هویتی شده و لازم است که مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه از روند برگزاری کارگاه آموزشی بازی های رایانه ای بازدید و از برگزار کنندگان این دوره قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.