حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
الگوگیری از افراد موفق و سالم، یکی از بهترین راه ها در درست عمل کردن در زندگی و دلگرم بودن به حسن عاقبت کارهاست
۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
شناسه : 6470
بازدید 149
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک در دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک در دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی که برای زوج های جوان در شبکه بهداشت سیریک برگزار گردید، گفت : الگوگیری از افراد موفق و سالم، یکی از بهترین راه ها در درست عمل کردن در زندگی و دلگرم بودن به حسن عاقبت کارهاست.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک ، حجت الاسلام سالاری در دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی گفت: امروزه در روش های مختلف زندگی شاهد اختلاف در عملکردهای افراد هستیم. اما کدام روش درست تر است؟! با شناخت اصول اخلاق در اسلام و قرآن می توانیم به تدریج رفتارها و عکس العمل هایی صحیح تر در موقعیت های گوناگون زندگی داشته باشیم.

حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: بر همه روشن است که اهل بیت علیهم السلام بهترین الگوهای زندگی در همه زمان ها و شرایط هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک تاکید کرد: با بررسی آموزه های قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام مواردی از رفتار و تعامل صحیح با خویشتن، خانواده، همسر، افراد جامعه مسلمان و حتی غیرمسلمانان، به مهارت رفتار اجتماعی و فردی صحیح می توان  دست یافت.

وی در ادامه گفت: سبک زندگی هر فرد و جامعه‌ای متأثر از نوع باورها (جهان‌بینی) و ارزش‌ها (ایدئولوژی) حاکم بر آن فرد و جامعه است. جهان‌بینی مادی و ارزش‌های لذت‌گرایانه و سودمحورانه طبیعتاً سبک زندگی خاصی را پدید می‌آورند؛ همان‌طور که جهان‌بینی الهی و ارزش‌های کمال‌گرایانه و سعادت‌محورانه سبک خاصی از زندگی را شکل می‌دهند.

سالاری درپایان هدف از برگزاری دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی را تبیین شاخص‌های سبک زندگی غربی و اسلامی به صورت کاربردی،  وارائه راه‌کارهایی برای ترویج سبک زندگی بر مبنای شریعت اسلامی عنوان کرد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.