حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
آیین جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) درشهرستان بشاگرد
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۲۶
شناسه : 5997
بازدید 197
15
از سوی تبلیغات اسلامی بشاگردمنتشر شد: همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد امام یازدهم حسن عسکری (ع) مراسم مولودی خوانی و سخنرانی با حضور سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد، در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) و هیئت عشاق الحسین(ع) محله گلستان شهر سردشت برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : علیرضا زارعی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی بشاگرد، همزمان با زادروز میلاد امام یازدهم حسن بن علی العسکری (ع) مراسم مولودی خوانی و سخنرانی با حضور سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) و هیئت عشاق الحسین(ع) محله گلستان شهر سردشت برگزار شد.

حجت الاسلام لیاقت سرپرست تبلیغات اسلامی و سخنران مراسم، ضمن عرض تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) گفت: یکی از مهم‏ترین کارهای امام حسن عسکری(ع)، همانند پدر و اجداد طاهرینَش، تربیت شاگرد و حفظ فقه تشیُّع و اندیشه‏ ناب اسلام در برابر دشمنان و مخالفان بود.

وی اظهار داشت: امام یازدهم(ع) بنا بر وظیفه الهی و منصب امامت و هدایت راستین امّت به سوی برنامه‌های تعالی بخش اسلام ناب محمّدی(ص) و ایجاد حکومت بر حق اسلامی و برقراری عدالت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی برابر تمام انحرافات و کج روی‌های حاکمان جبّار بنی عباس ایستادگی کرد و برای لحظه‌ای عملکرد آنها را تائید نکرد.

سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد در سخنان پایانی خود، با اشاره به آیه 114سوره آل عمران بیان داشت: یکی از خصوصیات صالحین ، سبقت گرفتن در کارهای خیر و امر به معروف و نهی از منکر است و مردم باید قرآن واهل بیت(ع) این دو گوهر گرانبها رو سرمشق زندگی خود قرار دهند.

در ادامه مداحان و ذاكران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مدیحه سرایی و مولودی خوانی در وصف این امام همام پرداختند.

لازم به ذکر است مراسم جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) علاوه بر مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س)، در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) شهر سردشت، مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) روستای خمینی شهر، مسجد امام خمینی(ره) شهر گوهران و برخی از مساجد و حسینیه های  شهرستان بشاگرد نیز برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.