حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2667×
آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی برای عملیات ماه رمضان
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۲۵
شناسه : 22291
بازدید 89
2
۲۵ بهمن | در جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام قمی و مدیران موسسات وابسته مطرح شد جلسه آماده سازی سازمان تبلیغات اسلامی برای عملیات همه جانبه ماه مبارک رمضان با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی و مسئولان موسسات مربوط به این عملیات برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، صبح چهارشنبه مورخ ۲۵ بهمن، جلسه‌ای به منظور آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی و نهاد‌های ذی ربط برای برگزاری و انجام عملیات ویژه و چند جانبه فرهنگی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و مدیران این سازمان در محل معاونت فرهنگی این سازمان برپا بود.

در این جلسه مسئولان دستگاه‌های مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی به ارائه برنامه‌های خود برای ماه مبارک رمضان پرداختند و پیرامون آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

حجت الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پس از استماع برنامه‌ها و سخنان مسئولان، نقطه نظرات خود را در خصوص مباحث مطرح شده عنوان و بر اهتمام دستگاه‌ها به اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده تاکید کرد.

سازمان دارالقرآن الکریم، سازمان مدارس صدرا، بنیاد رسانه‌ای سپهر، اداره کل امور بانوان، اداره کل امور استان‌ها، امور مبلغین، مجموعه فرهنگی هنری سرچشمه، بخشی از دستگاه‌های وابسته به سازمان تبلیغات بودند که مسئولان آن‌ها در این جلسه حضور داشتند و در عملیات گسترده فرهنگی در ماه مبارک رمضان شرکت دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.