حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2666×
برگزاری 20 نوع فعالیت فرهنگی در راستای پویش سراسری خانه مادری
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۹:۲۸
شناسه : 13986
بازدید 134
9
سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه از برگزاری 20 نوع فعالیت های فرهنگی ویژه بانوان به مناسبت ایام فاطمیه در این شهرستان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلای هرمزگان، حجت الاسلام علی خلیفاوی،سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را بهترین معرف جهاد تبیین برشمرد که تبیین درست شخصیت ایشان مسیر را برای جهاد تبیین هموار می‌کند.

حجت الاسلام خلیفاوی ایام فاطمیه را بهترین زمان برای ظهور و بروز ظرفیت و عظمتی که خدای متعال به زن و امت اسلامی عطا کرده عنوان کرد.

وی برگزاری روضه‌های خانگی در سراسر شهر ستان بندرلنگه، نذر خانه مادری، برگزاری چندین کارگاه توانمندسازی مبلغات، برگزاری پویش‌های فاطمی و اعزام مبلغات به ادارات و مساجد با محوریت جهاد تبیین و جایگاه مادری،دعوت از مادر شهید،اعزام بانوان به اردوهای آموزشی و تربیتی را به عنوان اقدامات عملیاتی تبلیغات اسلامی بندرلنگه در ایام فاطمیه ذکر کرد.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه برگزاری گعده‌های دخترانه با موضوع جایگاه و تبیین مقام مادر، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع جمعیت و فرزندآوری، برگزاری عهدنامه فاطمی و عهد با حضرت زهرا (سلام الله علیها) در پایبندی به راه او در اندیشه و عمل را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در سطح شهرستان در این ایام عنوان کرد که در مجموع به 20 نوع فعالیت فرهنگی می رسد.

وی گفت: یک اتفاق خوب که در این طرح رخ داد شناسایی ظرفیت‌های مغفول مانده بانوان و قشر عظیم بانوان که الحمدلله توانستیم با شناسایی این ظرفیت‌ها و به هم وصل کردن این ظرفیت‌ها ان‌شاءالله باعث حرکت عظیم در این شهرستان و جامعه باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.