حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2684×
یکی از اصول اسلام، وحدت مسلمین و اخوت اسلامی است
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
شناسه : 4589
بازدید 141
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک به مناسبت هفته وحدت رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک به مناسبت هفته وحدت گفت: یکی از اصول اسلام، وحدت مسلمین و اخوت اسلامی است.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سیریک ، حجت الاسلام میثم سالاری  رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک با اشاره به آغاز هفته وحدت  گفت:   مساله وحدت و انسجام اسلامی از مسائل بسیار مهم و مورد تاکید اسلام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک افزود: آیات قرآن، روایات اهل بیت (ع)، سیره عملی ایشان و عقل سلیم، مسلمانان را به حفظ و تقویت اتحاد و برادری و پرهیز از هرگونه اختلاف و تفرقه فرا می خواند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی همچنین تاکید کرد:  باید زمینه‌های موجود برای وحدت بین شیعه و سنتی تقویت و همچنین گفتمان سازی شود که یکی از این مشترکات عشق به پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه است .

وی با اشاره به آیات  قرآن کریم گفت: تمام مسلمانان معتقد هستند که آموزه‌های قرآن ریسمان الهی هستند و همچنین قبله تمام مسلمانان یکی  است، میلیون‌ها مسلمان سالی یک بار به حج می‌روند و چه سیاه پوست و چه سفید پوست یک لباس بر تن کرده و یکسان و موحد لبیک می‌گویند و لذا باید این زمینه‌های وحدت ساز را تقویت کرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک در پایان گفت: هفته وحدت نماد  اخوت و همدلی  بین مسلمانان است  و بی‌شک اتحاد و یکرنگی موجود ، زمینه توسعه را فراهم خواهد آورد و همچنین مساله وحدت و انسجام اسلامی از مسائل بسیار مهم و مورد تاکید اسلام است.

.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.