حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
یأس و نا امیدی دشمنان با حضور پر شور مردم در انتخابات
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۳۲
شناسه : 22332
بازدید 56
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم گفت: حضور در انتخابات موجب شاد کردن دل دلبستگان به نظام و انقلاب و موجب یأس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم در گفتگو با روابط عمومی با تاکید بر اینکه انتخابات در کشور ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی معنا پیدا کرد، گفت: جز در مقطعی کوتاه دوران مشروطیت و دهه ۱۳۲۰، چیزی به نام انتخابات در کشور به ویژه در دوره پهلوی معنا نداشت.

وی با بیان اینکه انتخابات در ایران برای ما و دشمنانمان امر مهمی است، تصریح کرد: کشوری که انتخابات را با مشارکت خوب و قابل دفاع مردم خود برگزار می‌کند، مجلس آن کشور به راحتی از مردم نمایندگی می‌کند و دولت نیز با راحت تر در مجامع بین‌اللملی به دفاع از حقوق ملت می‌پردازد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم خاطرنشان کرد: علت اینکه جریان‌های رسانه‌ای دشمن، افراد پلید و روسیاهی مثل انگلیسی‌ها و وابستگان آنها مثل رژیم کودک کش صهیونیستی، مخالف رونق انتخابات هستند، مشخص می‌شود آن امر برای کشور مفید است. بنابراین کسانی که صحنه را تماشا می‌کنند، بدانند همین که دشمنان از هر اتفاقی در ایران بدشان بیایند؛ یعنی آن اتفاق به نفع ملت ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی گفت: رهبر فرزانه انقلاب در بیانات اخیر خود موضوع “مشارکت قوی و پرشور در انتخابات” مورد تاکید دادند و ضمن معجزه خواندن مشارکت قوی فرمودند: «برگزاری انتخابات پرشکوه و با حضور پرشور مردم موجب وحدت ملی می شود وحدت ملی و حضور پرقدرت مردم در صحنه قدرت ملی می آورد و قدرت ملی موجب امنیت می‌شود که امنیت نیز زمینه ساز پیشرفت علمی، شکوفایی اقتصادی و حل مشکلات گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خواهد بود».

وی در پایان تأکید کرد: حضور در انتخابات موجب شاد کردن دل دلبستگان به نظام و انقلاب و موجب یأس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.