حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2684×
پشت تمام جریان‌های ضدانسانی اسلام، جهان استکبار است
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۱۹
شناسه : 4979
بازدید 110
3
نماینده ولی فقیه درهمایش هفته وحدت سیریک: نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: پشت تمام جریان‌های ضدانسانی اسلام که به فکر تخریب آن هستند، جهان استکبار است.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سیریک ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در همایش وحدت اسلامی که با حضور بیش از ۳۵۰ نفر از علمای اهل سنت و شیعه شرق استان هرمزگان در سالن غدیر شهرستان سیریک برگزار شد، اظهار کرد: پیامبر اسلام اولین منادی وحدت در جهان بشریت بوده است.

وی ابراز داشت: امروز کشور ما ایران اسلامی در جهان، منادی وحدت و حافط و حامی همه محرومان و آزادی خواهان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با ذکر این نکته که فرقی بین شیعه و سنی وجود ندارد و همه ما از یک امت واحد هستیم، تصریح کرد: ملت ایران برای دفاع از آرمان های اسلام هزینه های زیادی پرداخت کرده است.

وی بر هم زنندگان وحدت شیعه و سنی را نیروهای دشمن اسلام و جهان کفر دانست و اظهار کرد: دین اسلام دین جهانی است. برادر کشی امروز فقط در جهان اسلام است و در هیچ جای جهان نه در میان مسیحیان، نه یهودیان خبری از جنگ و خونریزی نیست چون در پشت همه جریان های ضد انسانی جهان اسلام، جهان استکبار است که برای ما نقشه شوم می کشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه برخی سر خود را در برف فرو کرده و چشمانمان را به روی واقعیت ها بسته‌اند، گفت: باید برای همگرایی و تقریب میان شیعه و سنی در هر جایگاهی که هستیم تلاش کنیم.

وی گفت: تشتت نباید در امت اسلام باشد زیرا باعت بر هم خوردن اتحاد و یکپارچگی امت اسلام خواهد بود و کسانی که به دنبال برهم زدن وحدت هستند یقیننا از نیروهای دشمنان اسلام و جهان کفار می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک نیز گفت: مسلمانان زمانی بر کفر پیروز می‌شوند که متحد باشند و این وعده الهی است و چنانچه کشورهای اسلامی با هم متحد شوند و با یکدیگر یک هدف را دنبال کنند قطعاً نخستین ثمره آن پیروزی بر کفر و استبداد و آزادی فلسطین و قدس خواهد بود.

 

احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک نیز ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر رحمت و مغفرت الهی و امام جعفر صادق(ع) گفت: یکی از بارزترین نمادهای های وحدت، اتحاد، یکپارچگی و برادری در هرمزگان ، وحدت و همبستگی مردمان شیعه و سنی شهرستان سیریک می باشد که بحمدالله در کمال مودت و دوستی در کنار هم و برای هم زندگی می کنند.

 

شیخ علی ماهیگیر محقق و پژوهشگر هرمزگانی نیز در این همایش با بیان اینکه دشمن با تفرقه دنبال استضعاف امت اسلام است، گفت: دشمن می‌خواهد از منابع و مخازن مادی مسلمانان استفاده کند و نگذارد که حقیقت آنچنان که وجود دارد به مردم جهان برسد.

 

وی با بیان اینکه امروز جهان اسلام مبتلا به افراط و تفریط است افزود:  با اینکه همه کشورهای اسلامی مدعی هستند که ما از دین اسلام تبعیت می‌کنیم و محور حرکت ما قرآن و سنّت نبوی است، اما بر اساس بدفهمی‌ها و کج فهمی‌هایی که در مقطعی از تاریخ وجود آمده متاسفانه حرکت در مسیر اشتباه را دنبال می‌کنند و نتیجه آن امروز نفوذ دشمنان ضد اسلام در جوامع اسلامی شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.