حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
پایه های نظام و انقلاب اسلامی در ۹ دی تثبیت شد / راه سردار سلیمانی ادامه دارد
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۹:۵۷
شناسه : 7281
بازدید 603
11
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک: حجت الاسلام والمسلمین قائدی گفت: رهروان شهید سلیمانی با قدرت بیشتری این مکتب را زنده نگه داشته اند و راه سردار ادامه دارد.
ارسال توسط : نویسنده : شهاب زمانی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک، حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن دعوت مردم به تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت گفت: تسبیحات حضرت فاطمه زهرا (س) یکی از بهترین عبادات است.

وی با اشاره به حضور بی نظیر مردم در ۹ دی افزود: روحیه اول انقلاب دوباره خودش را نشان داد و مردم بصورت خودجوش برای دفاع از آرمان های انقلاب وارد میدان شدند و در مقابل جریانی که از قبل توسط دشمن طراحی شده بود ایستادند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک اظهار داشت: معنای واقعی بصیرت این است که انسان به موقع بتواند دشمن را بشناسد، به موقع در مقابل منافق و دشمن بایستد و از دستاوردهای انقلاب دفاع کند.

وی با اعلام اینکه پایه های نظام و انقلاب در این روز تثبیت شد گفت: ۹ دی روز اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی بود که برخواسته از دشمن شناسی و بصیرت بود.

حجت الاسلام والمسلمین قائدی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: آمریکا در بیرون از‌ مذاکرات کار را به صهیونیست ها سپرده تا مردم جهان و خصوصا جهان اسلام را به هراس بیندازند.در داخل مذاکرات هم، اروپایی ها به رهبری فرانسه، بازی دوگانه ای انجام می دهند تا بهانه ای بیاورند که جریان وین و برجام را سست کنند تا ایران عقب نشینی کند.این تحرکات نشان از استیصال آمریکا و بایدن است.

وی تصریح کرد: آمریکا به دنبال حفظ آبروی رژیم صهیونیستی است بنابراین درصدد هستند تا با فضاسازی رسانه ای، ایران و هم‌پیمانان ایران را دچار تردید کنند.آنها باید بدانند که اگر کوچکترین تحرکی علیه جمهوری اسلامی ایران صورت بگیرد حرکت های خصمانه آنها ظرف چند دقیقه متلاشی خواهد شد.

امام جمعه شهرستان بستک همچنین در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: پس از آتش افروزی عظیم داعش، هیچکس توانایی آن را نداشت که جلوی داعش بایستد تا اینکه سردار سلیمانی آنها را نابود کرد.

وی تاکید کرد: رهروان شهید سلیمانی با قدرت بیشتری این مکتب را زنده نگه داشته اند و راه سردار ادامه دارد.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.