حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
هیئات مذهبی در ابوموسی بسیار پر رونق تر از سال های گذشته است
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۲۰
شناسه : 18012
بازدید 69
8
سرپرست تبیلغات اسلامی ابوموسی؛ حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی: هیئات مذهبی در ابوموسی بسیار پر رونق تر از سال های گذشته است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ابوموسی اظهار کرد: با توجه به بافت جمعیتی و فصل تابستان در ابوموسی انتظار حضورجمعیت کمتری در هیئات مذهبی می رفت اما امسال بشتر از سال های گذشته مردم در حسینیه ها در شهرستان حضور دارند و هیئات مذهبی در ابوموسی بسیار پر رونق تر از سال های گذشته است.
وی افزود: یکی از مهم ترین ارکان وحدت در جامعه اسلامی و جامعه شیعی خیمه امام حسین علیه السلام است که واقعا شعار همه در زیر خیمیه امام حسین یک خانواده هستیم شعار درستی است و در هیئات مذهبی با توجه به بازدیدها و سرکشی هایی که از هیئات مذهبی صورت گرفت از همه اقشار در آن حضوردارند.
حجت الاسلام و المسملین حسنی با اشاره به مردمی بودن ظرفیت هیئات مذهبی خاطرنشان کرد: مردمی بودن مراسمات مذهبی در تکایا و هیئات دلیل ماندگاری و رشد آن در طول تاریخ بوده است و نبالید از این ویژگی بسیار مهم غافل شد که علت ماندگاری مراسم عزای حسینی همین حضور و اقدام مردم است آن هم مردمی که قشر حداکثری آن را طبقات مستضعف تشکیل می دهد.
وی تصریح کرد: با توجه به هجمه دشمن در هتک حرمت مراسم عزاداری باید مراقب بود که به نام جذب حداکثری اهداف اصلی قیام امام حسین علیه السلام که همانا امر به مفروف و نهی از منکر و احیای اسلام ناب محمدی(ص) بود فراموش شود چرا که باید این نکته همیشه مدنظر ما باشد که حجاب هم یک امر واجب شرعی است و هم در قانون به آن تصریح شده است.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی بیان داشت: محرم و صفر زمان مناسبی برای جذب سرباز برای جبهه فرهنگی است و ما باید با امر به معروف صحیح به جذب نیرو برای این میدان استفاده کنیم و افراد را به سمت مسائل مذهبی و معنوی جذب کنیم و انها را در صف یاران انقلاب نگه داریم. تنها جذب نیرو کافی نیست و باید در حفظ عناصر انقلابی با اقدامات روزآمد کوشا باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.