حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
همایش طلایه‌داران تبلیغ در بخش رودخانه برگزار شد
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۵۹
شناسه : 17724
بازدید 51
10
با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان؛ در آستانه ماه محرم همایش هیئات مذهبی و هیات امنای مساجد و مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در بخش رودخانه برگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حیدرنسب منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان؛ حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در همایش هیئات مذهبی و هیات امنای مساجد و مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام گفت: مراقب باشید، داستان واقعه امام حسین علیه السلام را تعریف کردن هنر نبست، داستان امام حسین علیه السلام شاهکار عالم است اما مظلومیت آن امام، درسی است که می تواند  منتقل بشود نه داستان آن حضرت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در ادامه گفت: واقعیت این است که در محرم و بعد از آن، باید آمار طلاق در جامعه کاهش یابد و مهربانی به یکدیگر زیاد شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی در ادامه افزود: هیئت های مذهبی فقط به جمعیت زیاد نیست بلکه بستگی به اخلاصش دارد، جمعیت کم هم اگر با اخلاص برنامه را اجرا کند اثربخشی آن می تواند قابل قبول باشد. لذا مراقب باشید اثرات مثبت برنامه های محرم بعد از محرم نیز در جامعه بروز کند و قابل لمس باشد.

گفتنی است ؛ این همایش به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم در مسجد علی ابن ابیطالب علیه السلام شهر زیارتعلی بخش رودخانه برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.