حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
نمایش یاس کبود در بندرعباس به روی صحنه می رود
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
شناسه : 7421
بازدید 190
6
به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت فاطمه زهرا(س): حجت الاسلام باستین گفت: نمایش یاس کبود عصر چهارشنبه رأس ساعت 19:30 در مسجد امام زین العابدین علیه السلام نایبند جنوبی بندرعباس به روی صحنه می رود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام عبدالرسول باستین مسئول قرارگاه طرح تحول بسیج محله نایبند جنوبی بندرعباس در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با اشاره به فضائل اخلاقی حضرت زهرای مرضیه(س) اظهار کرد: حضرت فاطمه(س) به عنوان برترین زنان جهان «سیده نساء العالمین» از خلقت آدم تا پایان جهان؛ که بیانگر درجه ایمان ایشان است، مطرح هستند، تا جایی که در قرآن کریم به مقام عصمت ایشان که بدان دست یافته اند، اشاره شده است.

وی افزود: اخلاق سیاسی زهرا (س) را می توان در فصل هایی و چون دفاع از امام و حجت خدا، پیروی کامل از امامت و رهبری علی (ع)، صحنه های مختلف مبارزه برای فدک و حضور مشتاقانه و دلسوزانه در عرصه های تدارک جنگ و جهاد مشاهده کرد.

مسئول قرارگاه طرح تحول بسیج محله نایبند جنوبی بندرعباس همچنین گفت: زهرا مرضیه (س) در اوج قله اخلاص بود و این ویژگی ممتاز آن حضرت، ریشه در اعتقادات بنیادین و عشق دیرین وی نسبت به باورهای دینی و عبودیت فراوان وی داشت.

باستین در ادامه از نمایش یاس کبود در مسجد امام زین العابدین علیه السلام نایبند جنوبی بندرعباس خبر داد و افزود: نمایش یاس کبود ویژه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با کارگردانی مسعود چپ دوز و تهیه کنندگی مجید سالاری به نمایش در خواهد آمد.

وی تاکید کرد: این مراسم همراه با پرچم متبرک حرم حضرت زینب سلام الله علیها و اجرای سرود به یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار می گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.