حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
نشست تخصصی مداحان و مسئولان هیأت مذهبی در بندرعباس
۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
شناسه : 22281
بازدید 70
2
با حضور نویسند کتاب مقتل مظلوم برگزار شد؛ نشست تخصصی مداحان و مسئولان هیأت‌های مذهبی استان هرمزگان با حضور نویسنده کتاب مقتل مظلوم در بندرعباس برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین وافی، نویسند کتاب «مقتل مظلوم» در نشست تخصصی با مداحان و مسئولین هیأت مذهبی استان هرمزگان چه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با عناصر تاثیرگذار اعم از هیئات مذهبی، مداحان، مجموعه‌های فرهنگی، حلقه‌ها و جبهه‌های فرهنگی بر امر مهم فرهنگ‌سازی و تاثیرگذاری اجتماعی تأکید دارند.

وی در ادامه افزود: این بدان معناست که کسی در یک مجموعه یا سازمان فعالیت دارد باید بداند چگونه توسعه عمل داشته باشد و تأثیرات فعالیت‌های وی بیشتر از یک حلقه یک هیأت، مجموعه، منطقه و شهر قرار گیرد.

نویسنده کتاب «مقتل مظلوم» همچنین گفت: به عنوان مثال چه عاملی باعث شد که یک نوجوان لاغر اندام در یکی از روستاهای کرمان، قاسم سلیمانی شد؟ چه مسیری را طی کرد که به یک نقطه‌ای برسد که تاثیر کلام را دریافت کرد و تاثیر کلامش کاری می‌کند که حرف‌های او در بین مردم تاثیرگذار باشد. تمام این‌ها به وعده‌های الهی برمی‌گردد، وعده‌های الهی حتمی و تخطی ناپذیر و جزو سنت‌های الهی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین وافی بیان کرد: این وعده خداست که دیر یا زود محقق می‌شود و فرد به کمک خدا زود عزت پیدا می‌کند اگر در مسیری که خدا می‌گوید قدم بگذارد و برای خدا با نیت صالح و اخلاص، مسیری را طی کند خدا به او عزت می‌دهد و محبتش را در دل همه می‌اندازد و قطعاً تاثیر کلام هم پیدا می‌کند، فرقی هم ندارد مداح، منبری یا کاسب باشد.

نویسنده کتاب مقتل مظلوم بیان کرد: نیت خالص عامل مهم ماندگاری اعمال انسان‌هاست، لذا همه ما باید اخلاص و نیت صالح را در رأس هر اقدامی قرار دهیم تا اعمال ماندگار از خود به جای بگذاریم.

وی ادامه داد: امام سجاد علیه السلام و دیگر ائمه اطهار علیهم السلام که ماندگار شدند به این دلیل است که روح قوی داشتند، عناصر تاثیرگذار جامعه باید با تأسی از این بزرگواران در جهت ثبت آثار ماندگار تلاش کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.