حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
نبرد غزه از دستاوردهای انسجام بخشی شهید سلیمانی بود
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۹:۴۵
شناسه : 7458
بازدید 72
4
حجت‌الاسلام انصاری راد با اشاره به دستاوردهای انسجام بخشی شهید حاج‌قاسم سلیمانی به جبهه مقاومت؛ نبرد غزه را از جمله این دستاوردها عنوان کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی در حقیقت نماد محور مقاومت، شهید بین الملل اسلامی، الگوی کامل مبارزه با استکبار جهانی و همچنین سیدالشهداء خط مقاومت است.

وی افزود: شهید حاج قاسم که به مدت بیش از ۲۰ سال فرماندهی سپاه قدس را بر عهده داشت توانست در جبهه مقاومت نقش آفرینی موثری داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: تا پیش از حضور جدی این شهید در جبهه مقاومت، شاهد سستی و رکود در میان فرماندهان و رزمندگان این جبهه بودیم و همین علت سبب شده بود پیشرفت‌های جبهه در برخی از میدان ها با اختلال مواجه شود. لذا با حضور انقلابی حاج قاسم و به دست گرفتن هدایت و راهبری های این جبهه بارقه امیدی در دل فرماندهان و نیروهای مردمی پدید آمد.

انصاری راد همچنین در ادامه افزود: به طور خلاصه حاج قاسم توانست ابتدا جبهه مقاومت را انسجام بخشد چرا که پیش از این پراکندگی و نوعی رخوت در میان نیروهای عمل کننده در میدان وجود داشت خیلی از ناکامی های میدان نبرد به دلیل عدم انسجام لازم بود.

وی با اشاره به دستاوردهای انسجام بخشی به جبهه مقاومت؛ مذاکره با فرماندهان، بررسی موانع و چالش‌های فراروی، تداوم مبارزه و دستیابی و نقشه راه مناسب و همچنین ابتکار عمل در جبهه نبرد را از جمله این دستاوردها عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه تبلور انسجام بخشی نیروهای عمل کننده در جریان جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی بر علیه لبنان بود که منجر به پیروزی جبهه مقاومت شد، گفت: همچنین نبرد غزه از دیگر دستاوردهای انسجام بخشی جبهه مقاومت بوده که توسط شهید سلیمانی رقم خورد.

انصاری‌راد همچنین افزود: این شهید والامقام در جهت مردمی ساختن مبارزات جبهه مقاومت یا به تعبیری پایه سازی تشکیل بسیج مردمی به عنوان یک راهبرد اصلی اقدام نمود و همین امر سبب شده جبهه مقاومت با شور و اشتیاق وافر و انگیزه متعالی، آمادگی بیشتری برای ادامه مبارزه پیدا کند لذا از تمام اقشار مردم در این جبهه مردمی حضور یافتند و توانستند حماسه های جدیدی را خلق نمایند، مصداق بارز این حرکت بزرگ؛ مبارزه مستمر با فرقه ضاله و تکفیری داعش بود که همه گروه‌های مردمی از هر جناح و سلیقه در برابر داعش صف آرایی کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان داشت: شهید سلیمانی با هدایت این نیروها توانست داعش را در منطقه شکست دهد و در حال حاضر نیز مقاومت علیه جریان تکفیری ها با بهره گیری از فکر و اندیشه شهید سلیمانی تداوم می یابد.

وی به تاکید کرد: به منظور انتقام خون سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی انتقامی بزرگ و سخت در پیش است و اکنون زمینه‌ها، بسترها و شرایط برای آن انتقام سخت در حال مهیا شدن است و این انتقام سخت نه تنها به عنوان مطالبه جدی مردم انقلابی ایران بلکه درخواست همه و آزادی خواهان جهان است.

انصاری راد ادامه داد: در یک تحلیل، بایستی اینگونه عنوان کرد که ذلت، خواری و اضمحلال جبهه‌ کفر و استکبار، با شهادت شهید سلیمانی بیش از پیش نمایان گشته است و در حال حاضر دشمن از شهادت شهید سلیمانی بیشتر از شخص سلیمانی در هراس است زیرا خون این شهید والامقام، درخت مبارزه علیه کفر و باطل را آبیاری کرده و زمینه‌ساز تولد نسل سلیمانی شده و این برای دشمن بسیار سخت و گران قیمت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه سخنان خود اذعان داشت: درخصوص ضرورت مجازات عاملان شهادت حاج قاسم و یارانش باید گفت که این مجازات باید از طریق دادگاه های بین المللی مورد پیگیری جدی قرار گیرد و کسانی که سردار دلها و همراهانش شدند با تشکیل پرونده به مجازات محکوم شوند.

وی ادامه داد اگر چه در دنیای امروزی حمایت از حقوق و پیگیری تحقق آن کشورهای مترقی و متمدن امروزی رنگ باخته است اما اگر که مجازات های دنیا وی به کندی صورت گیرد یا آن که به دلیل شرایط و اقتضائات حاکم بر با دیدگاه‌های بین‌المللی محقق نشود قطعاً در دادگاه عدل الهی و قیامت ، مجازات سنگینی در انتظار عاملان شهادت حاج قاسم خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد از سوی دیگر باید بدانیم که اذهان بیدار جهانی به انسانهای بیدار و هوشیار همیشه اقدام ناجوانمردانه آنان را محکوم کرده و تا ابد عاملان این فاجعه در مورد بازخواست و سرزنش قرار می‌دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.