حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
مکتب حاج قاسم سلیمانی، مکتب فقه اجتماعی و تمدنی است
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
شناسه : 7412
بازدید 540
15
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی: حجت‌الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی طی یادداشتی، توفیق سردار سلیمانی را در جلب سرمایه اجتماعی نظام دینی نشات گرفته از صداقت و معنویت این مرد میدان عنوان کرد.
ارسال توسط : نویسنده : زینب شکوه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی طی یادداشتی، توفیق سردار سلیمانی را در جلب سرمایه اجتماعی نظام دینی نشات گرفته از صداقت و معنویت این مرد میدان عنوان کرد.

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی درباره سردار قاسم سلیمانی نوشت:

مکتب حاج قاسم سلیمانی، مکتب فقه اجتماعی و تمدنی است.

قیام لله به‌عنوان موعظه واحده مکتب اسلام چارچوب اندیشه فقهی و فلسفی رهبران انقلاب اسلامی و علمای مجاهد را تشکیل می‌دهد و رکن رکین جامعه پردازی و تمدن‌سازی به شمار می‌رود.

آنچه در سیره علمی و عملی فقهای بصیر و آگاه به روح شریعت مشهود و ملموس است، توجه به همه ابعاد اسلام و تبیین بعد اجتماعی، تاریخی و تمدنی دین و تلاش در جهت تحقق فقه قیام است.

شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان شاگردی برجسته مکتب امام خمینی، مسیر تحقق این نگرش سترگ فقهی را ترسیم کرد و الگویی موفق برای تعاطی رویکرد ملت‌ساز و امت‌ساز نشان داد.

توفیق این مرد میدان در جلب سرمایه اجتماعی نظام دینی و حکومت اسلامی که ریشه در صداقت و معنویت او دارد، رهیافتی برای عموم اساتید، طلاب و روحانیون در پیاده‌سازی منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی در گام دوم است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.