حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
محرم بهترین فرصت برای جهاد تبیین است
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
شناسه : 17815
بازدید 45
6
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی؛ سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی: محرم بهترین فرصت برای جهاد تبیین است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: یکی از مراسمات و برنامه هایی که می توان در زمینه جذب افراد کار کرد و زمینه مناسبی برای استفاده در جهت جهاد تبیین دارد محرم است که اقشار مختلف مردم در مراسم شرکت می کنند.
وی گفت: این بحث جهاد تبیین بود که کربلا را کربلا کرد و موجب شد مصائبی که برای اهل بیت علیهم السلام در این واقعه رح داد به گوش همه برسد. خطبه ها و روشنگری های حضرت زینب سلام الله علیها و حضرت امام سجاد علیه السلام باعث شد این واقعه که شاید یزید و یزیدیان آن را شکست سپاه حق می دانستند به پیروزی بدل شود و همگان به واقعیت واقعه کربلا واقف شوند.
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی تصریح کرد: باید از محرم به عنوان فرصتی برای بازگو کردن سبک زندگی ایرانی اسلامی، هم در اجتماع و هم در خانواده استفاده کرد که این موضوع باید مورد توجه واعظان و عزاداران عزیز قرار بگیرد.
وی افزود: یکی دیگر از مباحثی که حتما باید به آن دقت شود موضوع امید آفرینی است که در جامعه امروز ما ضرورت آن بسیار احساس می شود و باید به آن پرداخته شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ دینی و ایرانی ما از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند ما نیز باید تمام تلاش خود را در زمینه تبیین دقیق موضوعات مختلف در فضا های مختلف جامعه اقدام کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.