حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
مجوز خانه قرآنی نور ملکوت صادر و به مسئول خانه قرآن اعطا شد
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۵۷
شناسه : 18546
بازدید 34
8
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی؛ حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی از صدور مجوز خانه قرآن شهری نور ملکوت توسط دارالقرآن و اعطا آن به مسئول موسسه خبر داد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی از صدور مجوز خانه قرآن شهری نور ملکوت توسط دارالقرآن و اعطا آن به مسئول موسسه خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: خانه های قرآن مکانی جهت ترویج فرهنگ قرآنی و آموزش قرآن است و می تواند نسل نو قرآنی را تربیت نماید.

وی خاطرنشان کرد: قرآن هدایتگر بشر از تاریکی به سوی نور و چراغ هدایت است که با بهره گیری از رهنمودهای آن می توان به تعالی و رشد والای انسانی رسید.

سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و دارالقرآن در سراسر کشور به دنبال این هستند که مسائل فرهنگی و دینی به خود مردم واگذار شود زیرا تجربه نشان داه است هر چه بیشتر خود مردم در مسائل فرهنگی و معنوی مشارکت کننده توسعه این موارد با موفقیت بیشتری صورت می پذیرد.

وی گفت: فعالان عرصه فرهنگی و قرآنی چون در میدان حضور دارند بهتر می توانند مسائل را مدیریت کنند و با استفاده از نیروی مردمی کارها هم از استحکام بهتری برخوردار خواهد بود و هم تداوم بهتری در میدان عمل پیدا خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.