حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
ماهیت انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن کریم است
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۷
شناسه : 14632
بازدید 55
9
رییس اداره تبلیغات اسلامی سیریک در دیدار با امام جمعه شهرستان عنوان کرد؛ ؛ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک در دیدار مسئولان خانه های قرآنی شهرستان سیریک با امام جمعه شهرستان سیریک گفت: ماهیت انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن کریم است.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک با شروع دهه مبارک فجر سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک و مسئولین خانه های قرآنی با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک گفت : ویژگی انقلاب اسلامی ایران ماهیت دینی و قرآنی بودن آن است که وجه تمایز آن با دیگر انقلاب‌ها نیز همین نکته می‌‌باشد.

امام جمعه سیریک افزود: برای به ثمر نشستن این انقلاب زحمات زیادی کشیده شده است و برای حفظ آن نیز شناخت مبانی اصیل قرآنی انقلاب اسلامی امری ضروری است که همه ما باید آن‌ها را فرا بگیریم.

در این جلسه حجت الاسلام میثم سالاری سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ضمن ارائه گزارش فعالیت های خانه های قرآنی عنوان کرد : در ایام الله دهه فجر بیش از ۴۰برنامه قرآنی من جمله محافل انس با قرآن ، جمع خوانی قرآن ، محافل خانگی قرآن و بیش از ۱۰۰برنامه فرهنگی ازقبیل برگزاری جشن ها در مساجد ، گفتمان های انقلاب توسط روحانیون ومبلغات در مدارس ، برگزاری کارگاه های جهاد تبیین ، اجرای سرود های انقلاب توسط دانش آموزان ، برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی با موضوع انقلاب اسلامی  و …برنامه ریزی شده که در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان اجرا خواهد شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیریک نیز با اشاره به ایام اعتکاف گفت : در ایام اعتکاف برنامه ریزی شده از سخنرانان کشوری و مداحان کشوری در مساجد برگزارکننده اعتکاف نیز استفاده شود.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.