حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
سیلی محکمی به رژیم صهیونسیتی زده شد
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
شناسه : 23056
بازدید 25
1
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب گفت: سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زده شد و اصابت موشک‌ها به اهداف مورد نظر صورت گرفته و فراتر از انتظار بوده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین مفید سهرابی اظهار داشت : ضمن عرض خدا قوت به قهرمانان میهن، سپاه عزیز و نیروهای مسلح به خاطر تنبیه رژیم کودک کش و خون ریز رژیم صهیونیستی، به سران این رژیم می‌گوییم که این سیلی اولین سیلی است و اگر دست از پا خطا کنند، حتماً سیلی محکم‌تری دریافت می‌کنند و پاسخ طراحی شده ایران کوبنده‌تر خواهد بود.

سهرابی خاطر نشان کرد: حمله جمهوری اسلامی به رژیم صهیونسیتی چندین دستاورد داشت، از جمله پاسخ به کنسولگری ایران بود، خشم انباشته شده از سال ها عملیات تروریستی پنهان اسرائیل علیه ایران بود.

وی افزود: دستاورد دیگر از حمله پاسخی به شبهات بسیاری بود که تیم های عملیات روانی علیه ایران در سطح بین‌المللی به راه انداخته بودند مثلاً ایران جرات حمله یا پاسخ به اسرائیل را ندارد.

سهرابی به دستاوردهای دیگر این حمله ، روحیه جبهه مقاومت را به شدت بالا برد و نیروهای عضو این جبهه را در بین سایرین سرافراز کرد،و قلب مردم غزه شاد شد و احتمالا مقاومت تر در مقابل اسرائیل ایستادگی میکنند و اسرائیل را نزد جهانیان تحقیر کرد و بعد از این دیگر خبری از ادعای قدرت دوم نظامی جهان نیست.

حجت الاسلام والمسلمین مفید سهرابی ضمن قدردانی از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی گفت: بامداد امشب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پاسخ دندان شکنی به رژیم صهیونیستی داد و اعلام کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حامی محرومان است.

وی یادآور شد: ازاین پس جهان با ایران، با احترام بیشتری سخن خواهد گفت و این حمله موشکی و پهبادی ایران یه حمله ساده نبود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.