حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم با پرستاران دیدار کرد
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
شناسه : 20597
بازدید 122
6
در سالروز میلاد حضرت زینب (س)؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم از کادر پرستاری درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان دیدار و از خدمات آنها قدردانی کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در دیدار با کادر درمانگاه تامین اجتماعی قشم به منظور ارج نهادن و قدردانی از تلاش‌های جهادگونه پزشکان و پرستاران و کادر درمانی این مرکز، با اهدای شاخه گل و هدیه از خدمات آنها قدردانی کرد.

حجت الاسلام کاظمی، صبر و بردباری را مهم‌ترین ویژگی و شاخصه پرستاران خط مقدم مبارزه با کرونا دانست و افزود: صبر و متانت پرستاران به بیماران آرامش می‌دهد و پرستاران با تاسی از سیره حضرت زینب (س) با تلاش جهادگونه خود روح همدلی و کمک به دیگران در جامعه را زنده می کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم با تأکید بر اینکه این قشر زحمتکش در خط مقدم نظام سلامت قرار گرفتند، اظهار کرد: پرستاران و کادر درمانی با هدف ارتقاء نظام سلامت در نهایت اخلاص و ایثار، شبانه‌‌روز در خط مقدم مبارزه با کرونا مشغول به کار جهادی بودند و در واقع شغل پرستاری توأم با شرافت و قداست است و تلاش و خدمات پرستاران و کادر درمانی مبارزه با کرونا  ستودنی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.