حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2672×
زنگ ایثار و شهادت در مدرسه فردوسی بندرخمیر
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۲۶
شناسه : 3603
بازدید 130
8
اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیر به مناسبت هفته دفاع مقدس زنگ ایثار و شهادت در مدرسه فردوسی با حضورمسئولین شهرستان نواخته شد.
ارسال توسط : نویسنده : شهرام سلحشور
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر، این مراسم  با حضور رئیس آموزش و پرورش ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، بخشدارمرکزی و مسئولین ادارات و به خصوص حضور پر شور دانش آموزان مدرسه فردوسی  برگزارشد.

در حاشیه این مراسم خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی  اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران حاصل رشادت ها و جوانمردی های ملت غیور و همیشه در صحنه است و ما باید تمام همت خود را در راه حفظ آرمان های امام راحل و ارزش‌های انقلاب اسلامی به کار ببندیم.

وی افزود: دانش آموزان و دانشجویان به عنوان نسل آیند ساز این مملکت باید از چگونگی بروز این انقلاب و پیروزی آن آگاه شوند تا با هوشیاری و اطلاعات کامل در مسیر تعالی این مرز و بوم گام بردارند.

خلیفاوی  تصریح کرد: خانواده شهدا برای حفظ اقتدار و امنیت کشور و با اعتقاد راسخ به ولایت فقیه فرزندان برومند خود را مهیای نبرد با دشمن متجاوز کردند و در این راه با تقدیم هزاران شهید, جانباز و آزاده برای کشور افتخار آفریدند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی نوجوانان و جوانان ما در دفاع مقدس و در جنگ سخت با دشمنان مقابله کردند وامروز نسل جوان انقلابی ما در میدان جدیدی به نام جنگ نرم قرار دارد و مورد هجمه آسیب های اجتماعی و فضای مجازی قرار دارند.

وی با اشاره به لزوم آشنایی دانش آموزان با آسیب های فضای مجازی و بازی های رایانه ای گفت: دشمنان با طراحی بازی های  رایانه ای مخرب بدنبال گرفتن ارزش ها و اعتقادات نوجوانان ما هستند که آموزش و پرورش باید برای روشنگری و تبیین این مسائل تدبیری بیاندیشد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.