حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
رویداد سراسری تشکیلاتی دختران حاج قاسم در قشم آغاز شد
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
شناسه : 20894
بازدید 155
4
با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان؛  رویداد سراسری تشکیلاتی «دختران حاج قاسم سلیمانی» ویژه تربیت نخبگان گروه سنی نوجوان و جوان با حضور ۲۰۰ دختر نخبه تراز انقلاب در مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) خواهران این شهرستان مرزی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، آیین افتتاحیه، آموزش چگونگی یک کار فرهنگی اثرگذار و چگونگی کنشگری، انجام عملیات‌های میدانی در سطح شهر، تفریح، بیان ارائه از عملیات‌های انجام شده و سپس اختتامیه از برنامه‌های رویداد «دختران حاج قاسم سلیمانی» در جزیره زیبای قشم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در آیین افتتاحیه رویداد تشکیلاتی سراسری دختران حاج قاسم در جزیره زیبای قشم اظهار کرد: یکی از چیزهایی که از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه در عرصه جهاد باید یاد بگیریم این است که بدانیم چگونه آن حضرت توانست یک بانوی مجاهد در عرصه میدان‌ها باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: دختران حاج قاسم گردهم آمده‌اند تا یک چیزی را به اثبات برسانند و آن اینکه می‌توانند با کار جهادی طی دو روز باهم بودن در جزیره قشم، کار جدی انجام دهند و با همفکری هم، یک معضل را حل کنند.

وی افزود: دختران حاج قاسم ثابت می‌کنند که با تدبیر، تفکر و قدرت خود می‌توانند اثرگذار باشند. مردم نیز با همفکری و همت و پشتکار توانستند رژیم منحوس پهلوی که خود را ابرقدرت می‌دانست سرنگون کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی گفت: حضور دختران حاج قاسم در استان هرمزگان شروعی برای انجام فعالیت‌های گسترده در شهرها، بخش‌ها و محلات محل زندگی‌شان است.

حجت الاسلام غلامعلی کاظمی رئیس تبلیغات اسلامی قشم در تشریح این خبر اظهار کرد: این رویداد با هدف تربیت دختران کنشگر نوجوان و جوان در شهر قشم آغاز و در حال برگزاری است، تا شرکت کنندگان در این رویداد آموزش‌ های چگونگی انجام کار فرهنگی را فرا بگیرند و توان مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، معضلات اجتماعی و فرهنگی و اجرای برنامه‌ های تربیتی و مذهبی را در محلات پیدا کنند.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده این رویداد در سه روز برگزار خواهد شد و پس از آن، دختران شرکت کننده در این رویداد با فراگیری آموزش های مهارتی، فعالیت های اجتماعی و فرهنگی به شبکه سراسری حاج‌ قاسم متصل می‌ شوند تا از برنامه‌ ها، آموزش‌ ها و پشتیبانی‌ های سازمان تبلیغات اسلامی بهره‌ مند شوند.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم توضیح داد: قرار است پس از پایان این رویداد دختران شرکت کننده با انجام جهاد تبیین اهداف مکتب حاج قاسم را با رفتاری محبت آمیز برای هم‌کلاسی‌‌ها و هم محله‌‌ای‌ های خود تشریح می کنند و با حضور در مدارس و محلات بقیه دانش آموزان را به عضویت در مکتب این شهید بزرگوار دعوت می کنند.

حجت الاسلام کاظمی اضافه کرد: دختران مکتب حاج قاسم به عنوان پرچم‌ داران هدایت گری نوجوانان و جوانان هم نسل خود نقش موثری در راستای روشنگری جامعه و جهاد تبیینی دارند.

امام جمعه شهرستان قشم و همچنین صنعتی زاده (مشاور) در آیین افتتاحیه رویداد تشکیلاتی دختران حاج قاسم در جزیره قشم به ایراد سخن پرداخت.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.