حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
راهپیمایی محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در ایوموسی برگزار شد.
۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۵۳
شناسه : 17946
بازدید 92
6
برگزاری راهپیمایی محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در ایوموسی مردم شهرستان ابوموسی در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم به راهپیمایی پرداختند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، مردم شهرستان ابوموسی در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم به راهپیمایی پرداختند و این عمل هتکانه را محکم کردند.
در حاشیه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهریتان ابوموسی اظهار کرد: قرآن کتاب آسمانی و راهنمای یگانه بشر است که از سوی خداوند برای هدایت انسان ها فرستاده شده است و باید حرمت آن حفظ شود.
وی افزود: ما به عناون مسلمان این حرکت را ناپسند می دانیم و به این موضوع معتقدیم که توهین و هتک حرمت هر کتاب آسمانی مذموم و ناپسند است و هدف از اینکار تحریک مسلمانان به خشونت است و مسلمانان جهان باید به صورت دست جمعی این حرکت را با حضور در راهپیمایی ها محکوم کنند.
جچت الاسلام و المسلمین حسنی خاطرنشان کرد: عقاید منحط غربی آنجا که پای توهین به دین و معنویت به میان می آید دست آویز آزادی بیان را به میان می آورند اما آنجا که اعمال شیطانی مانند همجنس بازی . اعمالی قبیح غیر فطری مانند اینها باشد توهین به آن را برنمی تابند و برای آن جریمه و مجازات در نظر می گیرند.
وی سکوت در برابر این حرکات را باعث جری کردن دشمن دانست و خاطرنشان کرد: هرچه امت مسلمان در برابر این حرکات سکوت کند و مماشات به خرج دهد باعث می شود کفار و معاندین بیشتر جرئت پیدا کرده و پا را از حد خود فراتر بگذارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.