حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2672×
دومین دوره مسابقات قرآن ویژه استعدادهای قرآنی برگزار می‌شود
۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۱۲
شناسه : 1792
بازدید 163
11
محسن یار احمدی اعلام کرد؛ مدیرکل آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه استعدادهای قرآنی در روز سیزدهم شهریور 1400 به‌صورت مجازی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، محسن یاراحمدی،مدیرکل آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه استعدادهای قرآنی اظهار داشت: دومین دوره مسابقات سراسری طرح استعدادهای قرآن ویژه استعدادهای قرآنی در سیزدهم شهریور ۱۴۰۰ به‌صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، ۳۵ نفر از نخبه‌های این طرح از ۲۰ استان در رشته قرائت تحقیق حضور خواهند داشت که باید به‌صورت حفظ – که از قبل به شیوه قرعه‌کشی برای آنان تعیین‌شده است – آن‌ها را قرائت کنند.

وی بابیان اینکه در این دوره از مسابقات؛ داوران ایرانی و بین‌المللی برای ارزیابی شرکت‌کنندگان در مسابقه حضور خواهند داشت از حضور عباس امام‌جمعه به‌عنوان داور بخش تجوید، دکتر کریم دولتی داور بخش وقف و ابتداء، دکتر عارف حسینی داور بخش صوت و محسن یاراحمدی داور بخش لحن خبر داد.

قابل ذکر است که استان‌های مختلف کشور این مسابقه تقلیدی را در بین استعدادهای خود برگزار کردند و سپس، نفرات برتر بنا بر اعلام سهمیه هر استان از سوی سازمان دارالقرآن الکریم به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند. در اولین دوره این مسابقات تعداد ۶۹ نفر از استعدادهای درخشان قرآنی کشور به مسابقات سراسری تقلید قرائت راه پیدا کردند که با پایان یافتن دوره اول، طرح استعدادهای درخشان قرآنی وارد مرحله جدید خود با عنوان فاز تطبیقی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.