حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
دومین جلسه کمیته انتخاب مهرواره اوج در جاسک
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
شناسه : 7881
بازدید 85
6
در بندرجاسک برگزار شد: دومین جلسه کمیته انتخاب «مهرواره اوج» با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک در این شهرستان برگزار شد
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي هرمزگان؛ دومین جلسه کمیته انتخاب «مهرواره اوج» شنبه2 بهمن ماه جاری باحضور روحانیون مستقر،امامان محله و داوران در محل اداره تبلیغات اسلامی،برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید،حجت الاسلام محمد صحرانشین،رئیس اداره تبلیغات اسلامی طی سخنانی، ضمن قدردانی ازحضور  شرکت کنندگان در جلسه ،گفت: پس از عملیات فرهنگی اجتماعی شهید حاج قاسم سلیمانی ،سردار دلها و مهرواره محله همدل، طرح مهرواره اوج آغاز و با پایان یافتن آن نتیجه گیری و ارزیابی میدانی و کلی انجام شده است و در اولین جلسه این مهرواره 12 نفر و سپس با بررسی مجدد 4 نفر برگزیده و به اداره کل تبلیغات اسلامی استان معرفی خواهند شد.

حجت الاسلام صحرانشین در ادامه از داوران خواست با مشاهده و عنایت به فعالیت و مسائل مطرح و پیگیری شده توسط امامان محله و شرکت کنندگان برگزیده ،افراد برتر را طبق فرم های ارزیابی، معرفی کنند.

حجت الاسلام صحرانشین در ادامه بیان داشت: در طرح  مهرواره سراسری«اوج» که با محوریت خدمت رسانی به مردم بویژه افراد و خانواده‌های محروم و کم برخوردار و با حضور امامان محله آغاز و تلاش شد با همت و ظرفیت نمازگزاران به حل موضوع های پیش آمده در محلات  اقدام شود و در مرحله بعد نسبت به برگزاری کارگاه‌ و دوره‌های اجتماعی، برنامه ریزی لازم با موضوع مهارت حل مسئله انجام گرفته است .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک در ادامه با یادآوری اینکه از دغدغه های مقام معظم رهبری، اهتمام جدی نسبت به ارتقاء جایگاه مساجد و خدمات رسانی به مردم نیازمند است،تاکید کرد: امامان محله در اجرای مهرواره اوج با شناسایی مسائل و مشکلات نیازمندان محله، گام هایی در راستای رفع محرومیت‌ها با همکاری و حمایت خیرین و افراد توانمند برداشته اند که امروز با نظر و ارزیابی داوران به پایان می رسد و منتظر برگزیدگان و برترهای استانی و کشوری خواهیم ماند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.