حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2670×
دوره آموزشی کنشگران جمعیت هرمزگان در شهرستان رودان برگزارشد.
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
شناسه : 7784
بازدید 124
11
حجت الاسلام والمسلمین وافی دوره آموزشی کنشگران جمعیت هرمزگان با موضوع: خانواده ونقش مادری در شهرستان رودان برگزارشد.
ارسال توسط : نویسنده : محمد حیدرنسب منبع : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان؛ حجت الاسلام والمسلمین وافی سخنران دوره آموزشی کنشگران جمعیت هرمزگان در جمع مخاطبان گفت؛ ما در حوزه جمعیت باختیم در سطوح عالی نگرانی ها در خصوص جمعیت   بسیار زیاد است ولذاببان حقایق ممکن است شوک وارد شود و نتیجه عکس بدهد.

ایشان گفتند؛ما از سال ۱۳۹۶ از جمع کشورهای جوان جهان خارج  شدیم و تا سال ۱۴۰۵ ایران وارد یک تله جمعیتی می شود و یازدهمین کشور پیر دنیا و از سال ۲۴۲۰ سومین کشور پیر دنیا می شویم،بخاطر اینکه سرعت سقوط بالاست لذا می افتیم تو تله جمعیتی.

حجت الاسلام والمسلمین وافی در ادامه گفتند؛نکته بسیار مهم فرزند خواهی است که  هر سه فرزند خواهی که میرود بالا یک فرزند د  آوری میرود بالا و کاهش فرزند خواهی منجر به کاهش فرزند آوری می شود ؛ لذا ما دنبال فرزند خواهی هستیم. ایشان از دلایل کاهش فرزند خواهی گفتند.

حجت الاسلام والمسلمین وافی در ادامه گفت؛اگر کارهایمان آن طوری که دستورات دینی است انجام بدیم کسی در زندگیش نمی مونه و مثال زدند شستن ظروف قبل از خواب تعیین سال خمسی و اینکه سال خمسی داشته باشیم.  از جمله کارهایی است که خداوند رحمت خودش دا به روی بنده اش باز نی کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.