حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
دفاع مقدس راه مقاومت را به ملت‌ها نشان داد
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
شناسه : 2951
بازدید 123
10
حجت الاسلام خلیفاوی در مراسمی که  به مناسبت هفته دفاع مقدس در بین نیروی انتظامی برگزار شد با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس را تربیت کرد.
ارسال توسط : نویسنده : شهرام سلحشور
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر حجت‌الاسلام خلیفاوی در مراسمی که  به مناسبت هفته دفاع مقدس در بین نیروی انتظامی برگزار شد با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس افرادی همچون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس را تربیت کرد.

همچنین در ادامه گفت: اینکه برکات نظام و انقلاب اسلامی در دفاع مقدس تبلور یافت بیان کرد: پیش از دفاع مقدس، امام راحل(ره) توانست با نهضت اسلامی جهت فکری ملت ایران و آزادی‌خواهان جهان را عوض کرد و راه مقاومت در برابر دشمنان را به آنها نشان دهد که این مقاومت در دفاع مقدس به جهان عرضه شد. هشت سال دفاع مقدس، آثار با ارزش و معنوی را بر جای گذاشت که نشانگر روزهای پر فراز و نشیب، تلخ و شیرین حماسه آفرینان صحنه های جنگ است. جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، با تمام ویرانگری هایش دارای فرهنگ انتقالی به نسل های بعدی است، فرهنگ جنگ خود مجموعه ای است از عملکردها، نگرش ها، روش ها، آفرینش های هنری و ادبی سال های جنگ و پس از آن. باید توجه کرد که انتقال این فرهنگ و حماسه ها به نسل های بعدی و حفظ ارزش ها و آثار این سال ها یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید بدان توجه شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.