حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
خواستار افزایش ده برابری سهمیه زائران اربعین از سوی دولت عراق هستیم
۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۴۳
شناسه : 2316
بازدید 103
3
قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد؛ قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی معتقد است مطالبه سهمیه ده برابری جریان فرهنگی و تبلیغی اربعین نسبت به سهمیه اعلامی از سوی عراق امری معقول و قابل تحقق است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی «قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی» زیارت اربعین را پدیده‌ای تمدنی و راز انتظار حقیقی و پیوند با ولایت دانست و اظهار داشت: اربعین موضوعی فرا دیپلماسی است.

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی به‌ضرورت افزایش ظرفیت زائران در اربعین ۱۴۰۰ اشاره و تأکید کرد: مطالبه سهمیه ده برابری جریان فرهنگی و تبلیغی اربعین نسبت به سهمیه اعلامی از سوی عراق امری معقول و قابل تحقق است و هیئت‌ها و مواکب ایرانی آمادگی اخذ تست PCR هنگام خروج و بازگشت و ارائه خدمات بهداشتی به زائران رادارند.

حجت‌الاسلام حریزاوی به برنامه جاماندگان اربعین اشاره و عنوان کرد: برنامه جاماندگان در قالب زیارت اربعین در چارچوب دستورالعمل ابلاغی مراسم محرم و صفر در تمام نقاط کشور با شعار نسل حسینی ساعت ۱۰ صبح روز اربعین برگزار خواهد شد.

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در تعدادی از شهرها با هماهنگی شهرداری و شورای هیئت‌های مذهبی، پیاده‌روی خانوادگی به‌سوی نقاط مشخص‌شده با حفظ دستورالعمل بهداشتی برگزار خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.