حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
حامیان امروز غزه نتیجه راهپیمایی‌های روز قدس هستند
۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
شناسه : 22835
بازدید 31
1
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، روز قدس را عاملی برای حفظ موجودیت فلسطین دانست و گفت: حامیان امروز غزه، نتیجه راهپیمایی‌های روز قدس هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی در گفتگو با روابط عمومی  با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: اهمیت این روز، شاید در شرایط کنونی، بهتر و واضح‌تر فهمیده شود، روزی که (آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) به تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس نامگذاری شد شاید تصور این بود که راهپیمایی در این روز، چه نقش و نفعی در فضای روشنگری ایفا می‌کند یا به عبارتی، روز قدس چه فایده‌ای دارد؟!.

وی در ادامه افزود: در پاسخ به سئوال فوق باید گفت که بعد از گذشت چندین دهه، روز قدس به کابوس جدی رژیم کودک‌کش و خبیث صهیونیستی تبدیل شده است و همین ترس و وحشت از راهپیمایی روز قدس سبب شده تا این رژیم‌ منحوس هر ساله در چنین روزی، برنامه‌ریزی‌های متعددی انجام دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین ادامه داد: ظرفیتی که امام راحل طراحی، و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را برای روز قدس انتخاب کردند به این دلیل است که روز قدس، بین تمامی مسلمین، مشترک است و مردم جهان اسلام را دورهم جمع و متحد کرده که به این روز مهم بپردازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی سپس افزود: روز جهانی قدس علاوه بر ایجاد اتحاد و یکپارچگی و همبستگی بین امت اسلامی، سبب شده تا یک روشنگری در بین مردم مسلمان دنیا ایجاد شود که قدس و فلسطین مظلوم اما مقاوم را فراموش نکنند، امروز اگر غزه در میان مردم دنیا، حامیانی دارد، بخشی از آن به این دلیل است که در این چند سال، تلاش شد تا به بهانه روز قدس، مردم فلسطین فراموش نشوند.

وی در ادامه تأکید کرد: اگر این اتفاق رخ داده بود و مردم مظلوم اما مقاوم فلسطین به فراموشی سپرده شده بودند بدون شک، رژیم کودک‌کش صهیونسیتی، سخت‌تر از این جنایات در غزه مرتکب می‌شد، هرچند همین الان هم از سوی رژیم کودک‌کش صهیونسیتی،جنایات بزرگی بر علیه مردم مقاوم غزه درحال رخ دادن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: اما افکار عمومی جهان اسلام درحال مقابله با جنایات خبیثانه رژیم‌ منحوس صهیونیستی در غزه هستند، در صورتی که اگر دولتمردان جهان آمادگی مقابله با این رژیم کودک‌کش داشتند بدون شک، اتفاقات بهتری رخ می‌داد، ولی بزرگترین فایده روز قدس، حیات‌ بخشیدن و زنده نگهداشتن مصیبت‌های مردم غزه و اشغالگری‌های رژیم منحوس صهیونیستی در اذهان عمومی است.

حقانی بیان کرد: شاهدیم که تفکر استکبارستیزی و مبارزه با رژیم کودک‌کش صهیونسیتی، مختص روز قدس در گوشه و کنار کشور ایران اسلامی نیست بلکه راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم غزه، به یک اتفاق جهان تبدیل شده است.

وی همچنین به تشریح عوامل مؤثر در مقاومت مردم غزه پرداخت و گفت: مردم مظلوم اما مقاوم غزه، به پای تفکر و مبانی خود، تصمیم به ایستادگی و مبارزه در برابر رژیم‌ سفاک صهیونیستی گرفته‌اند، همگان از رژیم کودک‌کش صهیونسیتی، تابویی در ذهن خود داشتند و تصورشان این بود که جنگیدن با این ابرقدرت‌ پوشالی غیرممکن است اما مردم مظلوم غزه که سالیان سال در محاصره اقتصادی قرار دارند اما با رژیم‌ منحوس صهیونیستی که به خانه‌های آنها ورود کرده، به مبارزه جدی‌تر برخاستند و عملیات طوفان الأقصی نمونه بارز مبارزه جدی با این رژیم کودک‌کش است‌.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: رژیم‌ منحوس صهیونیستی تمام تلاش است بود که به زعم باطل خود، مردم غزه را به زانو درآورد و آنان را از پشتوانه حماس خارج کند اما اخباری که از غزه مخابره می‌شود بیانگر آن است که علیرغم همه بی‌مهری‌ها و جنایات و ظلم‌ها به کودکان، زنان و جامعه پزشکی، اما مردم مظلوم اما مقاوم غزه، همچنان درحال مبارزه با رژیم منحوس صهیونیستی هستند و این مقاومت و ایستادگی مردم غزه در برابر رژیم‌ منحوس صهیونیستی، درسی برای همگان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.