حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
جلسه کمیته انتخاب مهرواره اوج در جاسک
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۸:۳۵
شناسه : 7720
بازدید 110
5
در بندرجاسک برگزار شد: جلسه کمیته انتخاب «مهرواره اوج» با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک در این شهرستان برگزار شد
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي هرمزگان؛ جلسه کمیته انتخاب «مهرواره اوج»،پنج شنبه 23 دی ماه جاری باحضور روحانیون مستقر،مُبلغات و روسای شورای هیات مذهبی و کانون مداحان در محل اداره تبلیغات اسلامی،برگزار شد.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید،حجت الاسلام محمد صحرانشین،رئیس اداره تبلیغات اسلامی طی سخنانی، استقبال از این مهرواره را خوب ارزیابی کرده و اظهارداشت: علاوه بر ائمه جماعات تشیع حدود 80 درصد از ائمه جماعت اهل سنت نیز در این مهرواره ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام صحرانشین با ذکر اینکه اکثر مساجد در سطح شهرستان شناسایی و ثبت  شده اند،اظهار داشت: تاکنون آمار دقیقی از مساجد شهرستان موجود نبوده لذا در ماه جاری با سرکشی به بیش از 70 روستا توانستیم علاوه بر شناسایی 211 مسجد با ائمه جماعت روستاها در خصوص فعالیت های تبلیغی و فرهنگی آنان بحث و گفتگو کنیم.

وی افزود: برای تکمیل اطلس آماری و اطلاعاتی مساجد استان با هدف استفاده از ظرفیت مساجد فعال و  ایجاد راهکار برای فعالیت مساجد غیر فعال نیاز به شناسایی مساجد و ثبت آنها بوده است.

حجت الاسلام صحرانشین در ادامه بیان داشت: مرحله نخست مهرواره سراسری«اوج» با محوریت خدمت به مردم با حضور امامان محلات آغاز و در این طرح تلاش شد با همت و ظرفیت نمازگزاران به حل موضوع های پیش آمده در محلات و خدمت رسانی به افراد و خانواده‌های محروم و کم برخوردار اقدام شود و دراجرای این طرح فرهنگی اجتماعی از امامان جماعت مساجد،ثبت‌نام به عمل آمد و در مرحله بعد نسبت به برگزاری کارگاه‌ و دوره‌های اجتماعی، برنامه ریزی لازم با موضوع مهارت حل مسئله انجام گرفته است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاسک در ادامه با یادآوری اینکه از دغدغه های مقام معظم رهبری، اهتمام جدی در خدمات رسانی به مردم است،تاکید کرد: امامان محله در اجرای مهرواره اوج با شناسایی مسائل و مشکلات نیازمندان محله، اقدام های در راستای رفع محرومیت‌ها با همکاری و حمایت خیرین و افراد توانمند برداشته اند که با توجه به رصد فعالیت ها و برنامه ها،تعدادی ازبهترین طرح ها را برای گزینش و ارزیابی به استان معرفی خواهیم کرد.

در پایان جلسه 12 نفر از افرادی که بهترین طرح خدمت رسانی در مهرواره اوج را در شهرستان داشتندبه استان معرفی شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.