حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2675×
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در ابوموسی تشکیل شد
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۱
شناسه : 18127
بازدید 60
9
تشکیل جلسه برنامه ریزی تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در ابوموسی جلسه هماهنگی و برنامه ریزی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در ابوموسی تشکیل شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) با حضور مسئولین هیئات مذهبی و روسای ادارات م نهادها در دفتر فرماندار شهرستان ابوموسی تشکیل شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی اظهار کرد: امام حسین علیه السلام و مکتب پربارایشان خاذبه فراوانی دارد که افراد مختلف را به طرف خود می کشد و این را می توان از مراسم هیئات مذهبی که در سطح شهر در حال برگزاری است مشاهده کرد.

وی ضمن ارائه گزارش از فعالیت هیئات مذهبی اظهار کرد: هیئات مذهبی در طول دهه اول محرم فعالیت های خوبی داشتند و توانستند با ارائه برنامه های مناسب و درخور این ایام جمعیت مناسبی از عزاداران حسینی را پوشش دهند.

سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی گفت: هیئات مذهبی شهرستان ابوموسی با وجود تعداد کم اما کارهای درخور و شایسته ایی در آنها صورت می پذیرد و در واقع هیئات بازوان احرایی و مردمی مراسمات هستند که با کارهای خوبی که در طول سال انجام می دهند شعائر الهی را زنده می کنند و ایام الله را یادآور می شوند.

در پایان جناب آقای مهندس مرتضی احتشام، فرماندار محترم شهرستان ضمن جمع بندی مطالب بیان داشت: جامعه ابوموسی جامعه فرهنگی و مذهبی است و دشمنان نیز برای نفوذ به جوامع مذهبی و فرهنگی برنامه ریزی های مختلف و متعددی انجام می دهند.
وی گفت: کارهای خوبی در سطح شهر در حال برگزاری است که زمینه های فرهنگی و مذهبی را تقویت می کند و باعث جذب افراد به هیئات می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.