حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی در بندرخمیر تشکیل شد
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
شناسه : 2773
بازدید 137
11
جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی درشهرستان بندرخمیر با حضور معاون فرماندار، نماینده ولی فقه درسپاه ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، رئیس شبکه بهداشت و درمان ، رئیس اداره صمت ، نماینده شهردار، رئیس شورای هئیت مذهبی ، مسئول موکب اربعین و نماینده شورای شهر ، روسای ادارات و جمعی دیگر مسئولین در دفتر امام جمعه برگزارشد.
ارسال توسط : نویسنده : شهرام سلحشور
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر؛ حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر ضمن عرض خیرمقدم و تقدیر از ادرات و هیئت‌های مذهبی  که دهه اول محرم همکاری کردند و مراسمات هم باشکوه و هم بانظم و کیفیت عالی برگزار شد تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه گفت: اربعین که در راستای حرکت حضرت ابی اعبدالله است روز به روز به رسالت حقیقی خود که همان مسیر فرهنگ سازی اسلامی  و ایجاد بستر یک دانشگاه انسان سازی به نفع دین و جبهه حق بوده نزدیکتر می شود.

در این جلسه هریک از مسئولین حاضر به بیان دیدگاه ونقطه نظارت خود را پیرامون هماهنگی ها و برنامه ریزی لازم برای برگزاری هرچه بهتر مراسمات اربعین حسینی وارائه گزارشی دراین خصوص پرداخته و توضیحاتی را بیان کردند.

خلیفاوی در پایان گفت: در ایام پیشرو و نزدیک به اربعین حسینی  شاهد محدودیتی های بواسطه بیماری کرونا در تمام جهان هستیم که سیل عظیم دلدادگان و شیفتگان سید الشهداء را از پیاده روی ایام اربعین محروم ساخته است و این فتح بابی برای نگاه جامع اربعین برای فرهنگ سازی در جامعه می باشد .

در ادامه امام جمعه بندرخمیرحجت الاسلام صالحی با اشاره به حضور گرم و میلیونی مردم در مراسم اربعین و چون امسال مانند سال گذشته خیلی از مردم از این همایش و تجمع میلیونی زائران امام حسین علیه السلام ممکن نیست با تاکید برمشارکت و همکاری تمامی دستگاها و ادارات ذیربط جهت بسترسازی و فراهم کردن زمینه های مورد نیاز ، توجه جدی به این مناسبت مهم دینی مذهبی را وظیفه تمام مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد که می بایست شرایط لازم برای برگزاری مراسم اربعین در شان و عظمت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را مهیا کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.