حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
جلسه برنامه‌ریزی مراسمات ایام فاطمیه در قشم برگزار شد 
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۱۱
شناسه : 20551
بازدید 73
8
با حضور رئیس تبلیغات اسلامی قشم: جلسه برنامه‌ریزی مراسمات ایام فاطمیه با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی در قشم برگزار شد. 
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی قشم ، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در جلسه برنامه ریزی مراسمات ایام فاطمیه اظهار کرد: زنان اسوه و نمونه مسلمان ، در تمامي صحنه ها ، هم پاي مردان ظاهر شده و حركت پرشكوه انقلاب را به نهضتي ريشه دار وارزشمند تبديل ساخته اند.

وی در ادامه افزود: بيشترين حضور زنان در صحنه هاي سياسي و اجتماعي ايران ، متعلّق به چند دهه اخير است. جايگاه زن ايراني در مسير تكميلي انقلاب اسلامي ، جايگاهي ممتاز است ، زن با درك انقلابي خويش و با شناخت كامل طاغوت ، در مقام مبارزه با عوامل فساد طاغوت قرار گرفت و از ارزش هاي والاي اسلامي و انساني زن در جامعه دفاع كرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم تأکید کرد: وظیفه همه ماست که نسبت به تقویت و با شکوه برگزار شدن برنامه ها به مناسبت ایام فاطمیه اهتمام ویژه داشته باشیم.

گفتتی است، این جلسه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، مسئولین هیئت‌ها، شوراي هیئت های مذهبی شهرستان ، مسئولان ادارات و ارگان ها در دفتر امام‌‌ جمعه شهرستان قشم برگزار گردید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.