حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
توزیع کمک های مومنانه دربندر جاسک/ شادی های عید را با هموطنان تقسیم کنیم
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
شناسه : 8380
بازدید 201
7
در ایام الله دهه مبارک فجر،بسته های معیشتی کمک های مومنانه توسط گروه جهادی شهدای هسته ای اداره تبلیغات اسلامی بندرجاسک در محلات و روستاها،توزیع شد.
ارسال توسط : نویسنده : علمدار طاهری اردلی منبع : سازمان تبلیغات اسلامی
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي هرمزگان؛ حجت الاسلام محمد صحرانشین،رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرجاسک طی گفتگویی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و بهار 43 سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به تشریح برنامه های فرهنگی و اجتماعی اداره تبلیغات اسلامی در این ایام پرداخت و گفت:غبارروبی گلزار شهداء،محافل انس با قرآن و محافل جشن، استقبال از کاروان قرآنی،دیدار مسئولین با خانواده معظم شهداء و جانبازان و آزادگان،گفتمان های بصیرتی و تبیین دستاوردهای 43 ساله انقلاب اسلامی ،تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و جشن های دانش آموزی در مدارس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله این برنامه ها بوده است.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره مرجع فقید جهان تشیع حضرت ایت الله گلپایگانی (ره) ،افزود: مراسم ختم و بزرگداشتی در سومین روز رحلت این عالم بزرگ در مسجد جامع امام علی (ع) با حضور اقشار مردم شیعه و اهل سنت ، مسئولین و روحانیون برگزار شد.

حجت الاسلام صحرانشین در ادامه به انجام و استمرار همایش توزیع کمک های مومنانه اشاره کرد و ابراز داشت: بمناست دهه مبارک فجر بیش از 200 بسته معیشتی به ارزش 200 میلیون ريال با حمایت خیرین تهیه و در سطح خانواده های نیازمند در محلات و بویژه نیازمندان روستایی به همت گروه جهادی شهدای هسته ای اداره تبلیغات اسلامی،توزیع شد.

وی همچنین گفت: در اولین روز از دهه مبارک فجر هم 150 کیسه آرد به ارزش 75 میلیون ريال برای نیازمندان روستاهای گورباجه،هون،نوروزکار وتوابع لیردف ارسال و توزیع شد.

صحرانشین یادآور شدبا توجه به روزهای پایانی سال،تغییر وضعیت بسیاری از شهرها و شیوع مجدد کرونا که منجر به تعطیلی برخی از مشاغل و کسب و درآمد خانواده ها شده و از طرفی عید نوروز در پیش است لذا واقعا” خانواده های آبرومند زیادی وجود دارند که نیازمند مساعدت مالی و معیشتی هستند و انتظار داریم گروه های جهادی تلاش مضاعف داشته باشند و با کمک خیرین دلسوز که الحمدلله تعدادشان کم نیست  به کمک نیازمندان بشتابند.

وی در پایان ،گفت:همه میدانیم تحریم های ناجوانمردانه  و ظالمانه امریکا و اروپا  باعث شده مردم در شرایط سختی از نظر اقتصادی قرار گرفتند اما مطمئیم این ظلم پایدار نیست و خداوند به مردم مسلمان و پایدار کشورمان و همه مستضعفان جهان یاری میرساند و دولت هم در تلاش است هم در موضوع مذاکره برجام و هم کنترل قیمت ها و تامین مواد غذایی ،گشایشی در سفره مردم بخصوص درایام عید انجام شود و همه جهادگران دلسوز هم که مدتها پای کار هستند در این یکی دو ماه مانده به عید نوروز همت مضاعفی داشته باشند و شادی های عیدمان را با همه هموطنانمان تقسیم کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.