حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
آئین تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
شناسه : 19274
بازدید 164
8
آئین تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان؛ امروز سوم شهریور ماه ۱۴۰۲ تودیع حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی هاشمی و معارفه حجت الاسلام والمسلمین میثم سالاری به سمت رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حقانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه شهرستان رودان،  بخشدار مرکزی به نمایندگی از فرماندار شهرستان رودان،  جمعی از مدیران اجرایی، اعضای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان و متنفذین در سالن جلسات فرمانداری شهرستان رودان برگزارشد.

در این آئین حجت الاسلام والمسلمین حقانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت؛ سازمان تبلیغات اسلامی نهادی برخاسته از متن انقلاب اسلامی و متولی امور فرهنگی و دینی است ، و نیاز بود بعد از انقلاب نهادی این گونه تشکیل شود تا تولیت امور فرهنگی و دینی مردم را مستقیما از منابع دینی بگیرد و به جامعه منتقل بکند.

وی در ادامه گفت؛ یکی از کارها مبارزه با انحرافات و اندیشه های التقاطی و مبارزه با تحجر گرایی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان اضافه کرد، ظرفیت های خوبی که دارد روحانیون ، هیئات مذهبی،  مداحان است لذا آن طور که باید  محقق نشده و باید بشود.

حجت الاسلام والمسلمین حقانی افزودند؛ سنت همیشگی بازنشستگی است و از سابقه جهادی آقای هاشمی در شرق استان تقریر و تشکر کرد.

وی در پایان گفت: حجت الاسلام سالاری نیروی جوان و جدید با تجربه عالی ای که دارد و آزمون بسیار خوبی که پس داده است صلاح بر این شد که سکان مدیریت تبلیغات اسلامی شهرستان رودان را بعهده بگیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.