حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2676×
تقدیر از هیئت مذهبی امام جعفرصادق (ع) شهرسیریک
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
شناسه : 2758
بازدید 129
4
تقدیر از هیئت مذهبی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک از زحمات و  تلاشهای ارزشمندآقای علی نژاد سبحانی مسئول هیئت مذهبی امام جعفر صادق علیه السلام شهرسیریک  تقدیر وتشکر شد.
ارسال توسط : نویسنده : اسماعیل محمودی منبع : روابط عمومی
پ
پ

به گزارش روابط عمومي اداره تبليغات اسلامي شهرستان سیریک، در لوح تقديري که از سوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیریک صادر شده است ، از زحمات و  تلاشهای ارزشمندآقای علی نژاد سبحانی مسئول هیئت مذهبی امام جعفر صادق علیه السلام شهرسیریک  تقدیروتشکر شده است .

در بخشي از تقديرنامه آمده است : شوق ماوا گزیدن دل در حسینیه عاشقان همواره وجه همت دوستداران و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلامبوده است که مهیا کردن این حس و حال معنوی تنها با خدمت مخلصانه و عاشقانه شما پیشکسوتان عشق و دلداگی به آن خاندان مطهر فراهم می گردد، سعادتی که جز با عنایات حضرات معصومین (علیهم السلام) نصیب کسی نمی شود .

و اکنون که با همت و تلاش خالصانه شما خیمه سوگ حسینی بر دلهای رهپویان و شیفتگان مکتب سرخ اهل بیت (علیهم السلام) برپاست و فرصتهای مغتنم معنوی برای دلداگان فراهم، سزاوار دانستیم که به پاس قدردانی و تکریم از مقام و منزلت و مرام والای خادمی ، نشانی ماندگار بر سینه پر محبت شما نصب نموده تا با ارائه آن در روز محشر از مزایای گهربارش بهره مند شوید انشاءالله.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.