حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
تجمع خودجوش جزیره نشینان قشم در حمایت از مردم غزه برگزار شد
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
شناسه : 19957
بازدید 120
7
تجمع خودجوش جزیره نشینان قشم در حمایت از مردم مظلوم غزه همزمان با سراسر کشور عصر چهارشنبه در میدان شهید "مجتبی امیری دوماری" از مدافعان مردمی امنیت این شهرستان مرزی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی قشم، مردم انقلابی و همیشه در صحنه جزیره قشم، که از شب گذشته در اعتراض و محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در تجمع های مختلف به ویژه در مقابل امام زاده سید مظفر (ع) شرکت کرده بودند، عصر امروز نیز با تجمع در میدان شهید مجتبی امیری دوماری با سردادن شعار حیدر حیدر، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و ملت ما بیدار است از اسراییل بیزار است؛ حمایت خود را از مردم بی دفاع و بی پناه غزه اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع مردمی با سردادن شعارهای یا ایها المسلمون، اتحدوا، اتحدوا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق، ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده ایم، “وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد”، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم، نه سازش نه تسلیم نبرد با اسرائیل و می‌جنگیم می جنگیم، سازش نمی پذیریم در حمایت از مردم مظلوم غزه حماسه آفریدند.

در ادامه این تجمع مردمی و خودجوش در حرکتی نمادین دختران و پسران خردسال قشمی با روشن کردن شمع، یاد و خاطره کودکان شهید و شهدای بیمارستان المعمدانی را گرامی داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.