حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
بی حجابی مقدمه بی عفتی جامعه است
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
شناسه : 17757
بازدید 97
8
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان گفت: حجاب مصونیت ارزشمند برای بانوان است و اغلب کسانی که حجاب را محدودیت قلمداد می کنند با نگاهی به جامعه زنان در ایران و فعالیت های آنها خواهند فهمید طرح این مسئله بهانه‌ای بیش نیست.  
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان اظهار داشت: حجاب مصونیت ارزشمند برای بانوان است و اغلب کسانی که حجاب را محدودیت قلمداد می کنند با نگاهی به جامعه زنان در ایران و فعالیت های آنها خواهند فهمید محدودیت برای حجاب بهانه‌ای بیش نیست.

وی افزود: آیه ۵۹سوره احزاب بر این واقعیت صحه می گذارد که بانوان باید تمام بدن خود را بپوشانند و با نازل شدن این آیه زنان مدینه با پارچه ای (جلباب) تمام بدن را پوشانیده و پیامبر اسلام (ص) حرکت ارزشمندی آنها را تائید کردند و این دستور ارزشمند سبب آرامش روحی و روانی و آسایش جسمی جامعه را به همراه داشته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان با توصیه به تمامی اقشار جامعه، بیان کرد: در برخی از مکان ها و اصناف حجاب و عفاف وضعیت مطلوبی ندارد و لازم است که با آگاهی و اطلاع رسانی مردمی و مسئولان اقدامی انجام گیرد.

حجت‌الاسلام هاشمی ادامه داد: نسبت به ارزش های دینی نظیر حجاب و عفاف بایستی غیرت دینی داشته باشیم؛ در همین رابطه در کلامی از امام حسین علیه السلام آمده است «مَن حَاوَلَ اَمراً لِمَعصِیَهًِ اللهِ کَانَ اَفوَتُ لِمَا یَرجُو، وَاَسرَعُ مَا یَحذَرُ//کسی که کاری را هرکاری باشد با معصیت و نافرمانی خدا و گناه به دست آورد، آنچه را که امید دارد، نه تنها به آن نمی رسد و از دست می دهد و آن چیزهای را ازش فرار می کند و حذر دارد به سراغش می آید.»

وی با خطاب به برخی از افراد در جامعه اسلامی، اظهار کرد: نباید منزلت و جایگاه بانوان را در جامعه کاهش دهیم و هم صدا با دشمنان اسلام زن را به دید یک کالای تبلیغاتی عرصه کنیم بلکه نقش آفرینی زن بقدری مهم است که آرامش روحی و روانی در جامعه را به دنبال دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان خاطرنشان کرد: با نگاه کالا محوری و تبلیغاتی به زن از دیدگاه غربی هم سبب تضعیف جامعه بانوان می شویم و هم سبب گناه و ترویج بی بند و باری و بی حیایی خواهیم بود و جوانان ما از دختر و پسر از ریل طبیعی زندگی سالم خارج می شوند.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.