حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2673×
برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی در بندرخمیر
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۲۸
شناسه : 3589
بازدید 160
12
پیاده روی اربعین حسینی در بندر خمیر مراسم پیاده روی اربعین حسینی با حضور جاماندگان و عاشقان امام حسین علیه السلام در بندرخمیربرگزار شد.
ارسال توسط : نویسنده : شهرام سلحشور
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر، حجت الاسلا م خلیفاوی در همایش پیاده‌ روی جاماندگان اربعین اظهار کرد: حرکت زیبا و حماسی اربعین، نشانه عظمت اسلام و پدیده‎ای بی ‎نظیر در جهان است.

وی افزود: امروز خواهران زینبی و برادران حسینی همانند حضرت زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) بر پیمودن و ادامه راه سیدالشهداء(ع)، تجدید عهد و میثاق کردند، ما هم اگرچه در مسیر نجف به کربلا نیستیم اما در این حرکت پیاده‌ روی با همان عشق و ارادت مسیر را طی کردیم و عهد و پیمان بستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر با اشاره به اینکه اگر چه امروز استکبار جهانی تلاش می‎کند با همه هجمه‌های تبلیغی و  فرهنگی خود عفت جامعه و غیرت مردان ما را به چالش بکشد خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که امام حسین(ع) در عاشورا به ما درس غیرت و حضرت زینب(س) به زنان و دختران ما برای همیشه تاریخ، درس عفت داد.

مراسم جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی در مناطق مختلف شهرستانبندرخمیر در پیاده روی اربعین در سوگ سرور و سالار شهیدان عزاداری کردند.

همچنین  در شهرهای مختلف شهرستان در اربعین حسینی سیاه پوش شده و در شهر بندرخمیر نیز عزادران از محله لشتغان تا شهدای گمنام مسجد فاطمه الزهرا(س) بندرخمیر به عزاداری پرداختند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.